duminică, 12 mai 2013

Sun un om la fel ca voi - cu vicii culinare


In ultimul timp  sunt intrebata din ce in ce mai frecvent " de cat timp sunt vegetariana?"
Nu sunt vegetariana, pentru ca nu pot fi. Sunt o persoana gurmanda si extrem de pofticioasa.
Atunci cand ma aflu in fata unei mese pline cu bunatati manac mult si cu pofta.
Apropiatii mei, care m-au vazut mancand la astfel de ocazii, s-au speriat.
Deci mananc si carne, fac si excese si mai calc stramb, cand si cand.
Insa toate acestea nu se intampla tot timpul.
Sunt cazuri exceptionale, sunt escapadele mele culinare, cu care nu  ma mandresc, dar le accept ca facand parte din mine.
De aici motivatia cautarii permanente a unor retete si metode de detoxifiere.
Sunt dependenta de dulciuri, imi plac foarte mult si chiar nu pot renunta la ele.
De aceea incerc sa caut variante sanatoase, pentru a nu-mi afecta sanatatea.
Am tinut sa precizez toate acestea, pentru ca voi sa stiti ca nu sunt perfecta, nici cand vine vorba de alimentatie si deci sunt la fel ca voi.
Incerc, caut si sper sa reusesc ca pana in final sa mananc doar sanatos, mai ales ca in tot acest timp am acumulat foarte multa informatie.
Poate ca intr-o zi voi fi mult mai determinata in a-mi schimba radical alimentatia si modul de viata spre care tind.
Va pup cu drag!