joi, 20 decembrie 2012

Un gest frumos - Campania Eurovita “Vitamine pentru seniori"

In aceasta perioada cu totii suntem  mai buni si mai  darnici. Ne gandim mai mult la cei din jur si suntem mai atenti la suferintele altora.
De ce? Pentru ca e luna cadourilor, suntem in post si chiar daca Mos Craciun nu exista,  ceva , un spirit al sarbatorilor este prezent .
Aici pe blog am avut concursuri si am fost alaturi de diverse campanii care vin sa schimbe viata celor mai putin norocosi.
O alta  campanie care mi-a atras atentia, zilele acestea,este cea lansata de Eurovita  “Vitamine pentru seniori".
Este vorba despre o campanie frumoasa si potrivita pentru perioada in care ne aflam. Eurovita transforma donatiile tale in vitamine reale care vor ajunge, cu ajutorul Crucii Rosii Romane, la azilele de batrani din Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Brasov, Constanta, Braila. Fiecare gest (comentariu, foto) publicat online pana pe 23 decembrie creste cu 10 vitamine counterul Eurovita disponibil aici: www.vitaminepentruseniori.ro
Deci tot ceea ce trebuie sa faci ca batranii nostrii sa primeasca cat mai multe vitamine este sa intrii pe www.vitaminepentruseniori.ro sa lasi un comentariu, un gand bun sau o poza si gata. E simplu si frumos iar acest gest al tau are o valoare mare.
Eu am scris un comentariu, cateva cuvinte si astfel am donat inca 10 vitamine.
Sper ca veti face si voi acest lucru cu mare drag!
Va pup !

Intra aici si doneaza o "vitamina" pana pe 23 decembrie
http://www.vitaminepentruseniori.ro/