joi, 27 ianuarie 2011

13 ani ACASA

 
 
 
Mai e putin si se fac 13 ani de când postul Acasatv a emis pentru prima data. Si cum eu sunt o norocoasa nu puteam sa lipsesc din echipa care a apărut pe acest post pentru prima data. Putini sunt cei care ştiu asta, dar dacă o sa fiti atenţi la primul promo Acasatv, mă puteţi vedea si pe mine pe acolo. Colaborarea de atunci a fost scurta, dar cum eu si acest post suntem predestinati, ne-am reintalnit in 2004 la prima telenovela românească, de unde eu, norocoasa de care va spuneam, nu puteam lipsi. 
Ce vremuri, nici nu stiti prin ce emoţii amestecate cu fericire am trecut odată cu acest proiect. O tânara actrita, căci asa eram pe atunci, aveam sa fiu colega cu Tora Vasilescu, Iurie Darie,Sebastian Papaiani, actorii " vinovaţi" de dorinţa mea de a deveni actrita. 
Odată cu acesta telenovela, " Numai Iubirea" am cunoscut notorietatea, am văzut ce inseamna sa fi cunoscut. Era un vis devenit realitate si totuşi incredibil de crezut ca era adevărat.
A urmat apoi " Lacrimi de Iubire", alta telenovela cu un mare succes la public si care făcea audiente incredibile. Aici lista mea de actori mari, colegi de platou cu mine, s-a mărit: Gheorghe Visu, Cezara Dafinescu, Florin Piersic, Rodica Negrea, Constantin Cotimanis, Carmen Tanase sunt cei de la care am furat multă meserie.
A urmat "Daria, iubirea mea" si odată cu acest proiect am avut marele noroc sa-l cunosc si sa joc alături de Vladimir Gaitan, dar si de regretatul actor Adrian Pintea. O sa va spun acum un secret. Eu am făcut parte din figuratia specială a spectacolului "Ondine" a Teatrului National " IL Caragiale" . In rolul principal juca Adrian Pintea. Nu va puteţi inchipui cât de fascinata eram de acest om. Cum putea sa fie in acest rol... Nu exista pentru mine cuvinte sa pot vorbi despre cum juca el. 
A urmat apoi "Inima de tigan" si " Regina" unde am jucat alături de Florina Cercel, Marin Moraru, Florin Zamfirescu si regretatul Gheorghe Dinica. Aici m-as opri sa va scriu câteva cuvinte despre acest mare actor. Lectii de actorie se dădeau pe platourile de filmare din Buftea, atunci când erau secvente între aceşti monstrii ai scenei româneşti :Marin Moraru, Florina Cercel si Gheorghe Dinica. Urmaream cum citeau si descifrau textul, apoi cum puneau carne pe el, îmi plăcea nespus de mult sa-i ascult povestind despre intaplarile lor petrecute pe la filmari, repetitii si turnee, de-alungul vieţii.
"Aniela" o telenovela de suflet, arta, un rol pe care mi l-am dorit cu costume si întâmplări de la 1900. Am avut o colaborare foarte frumoasa cu doamna Florina, am jucat aici mama si fiica si in ciuda faptului ca in telenovela nu ne intelegeam, eu am simţit-o foarte aproape si m-a ajutat foarte mult in construcţia acelui rol.
Acum muncim la " Iubire si Onoare" o telenovela exotica,colorată si plină de subiecte controversate.
Atunci când mi-am ales sa fac aceasta meserie, visam cu ochii deschisi la tot ceea ce trăiesc eu acum, si toate astea s-au împlinit ACASA.
Pe Alexandru, tot pe platourile de filmare l-am găsit. Ne-am cunoscut la filmările pentru telenovela Numai Iubirea, si tot atunci ne-am si placut, doar ca vietiile noastre personale erau mult prea complicate ca sa putem fi împreuna. Ţin minte ca pe 2 februarie 2005, petrecerea aniversara a postului Acasa, s-a ţinut la Nemo, un club care nici nu ştiu dacă mai exista. Atunci am dansat prima data amândoi, atunci ne-am plimbat pe străzi noaptea târziu după ce s-a terminat petrecerea. Deşi era frig, multe grade cu minus, noi nu le-am simţit. Ne plăcea mult sa stam de vorba. Nu am avut niciunul puterea de a face pasul cel mare atunci, asa ca a mai trecut un an, un an in care noi am lucrat la proiecte diferite, un an cu multe cautari, un an destul de confuz din punct de vedere personal, in care cu greu m-am regasit. 
Destinul era ca Alexandru si cu mine sa fim împreuna, asa ca atunci când ne-am reintalnit pe platourile de filmare, la telenovela, Daria, iubirea mea, ne-am cuplat fără prea multe discuţii. Nu ştiu exact ce l-a făcut pe Alexandru sa mă ceara, la scurt timp, de soţie, poate ca ii fusese dor de mine sau poate ca secventa in care m-a surprins in baie in bustul gol, dar la mai putin de o luna, de relaţie, eram sot si soţie cu acte in regula, spre surprinderea multora si chiar si a noastră ... Am decis sa va scriu despre asta acum pentru ca de aceasta aniversare ACASA mă leagă multe amintiri frumoase, pe care am vrut sa le impartasesc azi cu voi. 
 
 
La mulţi ani ACASA!

28 de comentarii:

  1. Felicitari Ioana,nu ai cum sa nu le meriti!!!Felicitari p.u tot,p.u ca ai depus suflet in tot ceea ce faci si ca esti acea Ioana pe care am cunoscut-o si am admirat-o ani dea rindul la ACASATV.!!!Satisfactia e si mai mare deoarece perechea care ati format-o tu si Alexandru ne-a facut si pe noi telespectatorii sa rivnim la ceva in viata,sa speram ,sa ne indragostim si sa traim intr-u totul o poveste de iubire ca a voastra:sincera,pura,sfinta si pe cit se poate de emotionanta dat fiind faptul ca va leaga si un ingeras skumpik:Ruxy!!!LA MULTI ANI ACASATV,sa va distrati de minune la petrecere si mult succes in continuare la filmari!!te pup Ioana :* Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari! m-a surprins extrem de placut casatoria! sa dea Dumnezeu sa aveti sanatate si rezultate maxime in tot ceea ce faceti alaturi de micuta comoara careia i ati dat viata!:)
    la multi ani ACASA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana esti speciala!!! multumim pentru tot ce ne impartasesti!! mult succes in continuare! si ti-am mai zis...astept sa te vad protagonista pentru ca tu esti cu adevarat actrita,cu studii si tot ce trebuie...totusi ma mir de ce se atribuie roluri asa importantante la fete care nu au nicio treaba cu actoria!? cu tot respectul pentru postul ACASA la care ma uit cu drag,trebuie sa recunosc ca se vad clar lipsurile...vedem fete slabe cu picioare lungi,atat! ne-am cam saturat ce-i drept dar noroc mare ca totusi mai sunt si actori adevarati! te pup Ioana,stiu ca poate i-mi vei raspunde cu diplomatie sau poate deloc, dar asta e o realitate spusa de o privitoare

    RăspundețiȘtergere
  4. deabia astept carnvalul de 13 ani acasa ...:X:X mult succes postului acasa tv iar tie ioana ..esti o actrita f. buna:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Ioana, sunt de acord cu tine. "un vis devenit realitate" frumos ai spus...as vrea ca si visul meu sa devina realitate. Ma bucur mult pentru tine. Cat despre postul ACASA, ce sa spun decat cuvinte de lauda. Sincer este postul pe care, eu una, il vizionez cel mai des dintre toate. Asta de cand se difuza Numai Iubirea si pana in prezent. Te iubesc Ioana, tine-o tot asa. La Multi Ani ACASA!...Alina Z :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. buna draga ioana , multumim mult ptr postariile tale f . de folos , mult success in cariera si in viata ! love , MARA

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari din partea mea! Esti o persoana deosebita...
    De mult voiam sa iti scriu, dar nu am mai apucat.
    Voiam sa te rog sa scrii mai mult si despre produsele romanesti cosmetice, bineinteles daca crezi ca sunt bune.
    Eu folosesc cu predilectie produse romanesti fara parabeni,conservanti, au o calitate superioara.
    De ex. de vreo 2 luni, am dat peste crema APIDERMIN LUX, e o crema superba,nu are conservanti,parabeni,si contine laptisor de matca.
    E mai grasa intr+adevar,dar e exvelenta baza de machiaj, iar dimineata in cantitate mica mica da o luminozitate tenului extraordinara.
    Eu am si imbunatatit-o, cu o lingurita de miere, o jumatate de lingurita polen, 20picaturi de ulei de catina, 4 gr de laptisor de matca.
    Ce a iesit...greu de exprimat...dupa 2-3 ore de aplicare se vede pe fata o luminozitate extraordinara...greu de observat cu alte creme.
    Si...ceva important...crema e antirid...contine laptisor de matca(se stie ca laptisorul e un antirod puternic si natural ca si uleiul de catina pe care l-am adaugat eu), plus ca am mai pus si eu putin, miere, etc.
    Am vrut sa va impartasesc si voua parerea mea despre cremele romanesti si despre ultima crema achizitionata care nu costa mai mult de 8lei....dar care e nemaipomenita!
    Sper ca nu te-am plictisit cu mesajul meu, si scuze de greselile eventuale, e tarziu si sunt obosita....
    Asteptam noutati despre tine,noi modalitati de a fi frumoase...........Chiar te admir, sa stii!
    Cu drag, Mirela

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna , cand citesc articole ca acesta al tau in care spuneti visele au devenit realitate , si ca va simtiti impliniti , ma bucur foarte mult si imi dati si mie curaj sa merg mai departe in ceea ce mi-am propus desi e greu cu atata lume in jur care nu fac altceva decat sa te traga in jos si sa iti spuna sa nu mai visezi si sa revin cu picioarele pe pamant.Felicitari si ma bucur ca ai lg tine persoane care te sustin si care sunt lg tine.Mi-as dori sa stam mai mult de vb despre cum ai reusit sa ajungi unde esti si cum ai inceput...astept raspuns pe blog sau pe mess.tache_mihaela13@yahoo.com.Te pup si sa fi fericita in continuare alaturi de cei dragi si sa te bucuri de fetita ta!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mirela, am folosit caat eram mai tanara toata gama de produse pe baza de laptisor de matca. Acum iau in fiecare dimineata, pastura. Cred mult in aceasta gama, dar asa cum spuneai si tu e mult prea grasa pentru mine. Poate mi s-ar potrivi noaptea.Eu va recomand cam ce am folosit eu, sau ce am auzit pe la oamenii din jur. Aceasta gama pe care eu o folosesc si v-am recomandat-o si voaua intr-o postare este 100% romaneasca lux&ethical.Eu merg mult pe uleiuri, cele de argan si migdale dulci sunt preferatele mele. O sa vorbesc intr-o postare de produsele de plafar pe care ai nostrii conducatori vor sa le scoata de pe piata. pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela, eu nu am timp sa vorbesc pe mess, aici e cel mai bine sa vorbim, daca vrei sa afli ceva de la mine. Aici intru relativ des, aproape in fiecare zi , ca sa va raspund la toate intrebarile. Pup si te astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place mult blogul tau. Tot timpul scrii frumos si blogul arata foarte bine.pup

    RăspundețiȘtergere
  12. te pup :) sunt Daiana ce mai faci ?? deabia astept 13 ani Acasa :) te pupacesc pe tn si pe a mica :* pa-pa

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ioana...te urmaresc de cand ai jucat in primul tau serial si iti urez mult succes si tie si lui papi in continuare...te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place ceea ce faci..succes pe mai departe..meriti din plin..

    RăspundețiȘtergere
  15. buna ioana..multa sanatate si numai impliniri
    fiica mea este studenta la unatc regie scenaristica si te admira f mult..te iubim..

    RăspundețiȘtergere
  16. buna, ioana! chiar este o idee buna sa ne vorbesti despre produssele plafar. de exemplu, ne-ai putea spune pt ce este bun uleiul de argan.cu drag, raluca

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna Ioana, as avea o intrebare la tine, nu stiu daca ma poti ajuta,dar totusi incerc: voiam sa te intreb daca sti cumva, Diana Dumitrescu a absolvit facultatea in Constanta? As avea ocazia sa absolv o facultate ca asta acolo, in ciuda faptului ca sunt tocmai din Timisoara. Stiu ca e putin devreme, dar totusi as avea mare nevoie de informatia asta daca ma poti ajuta te rog mult.Alina Z

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna,Ioana,e prima data cand iti scriu si,chiar daca nu are legatura cu articolul pe care tocmai l-am citit, vreau sa iti cer un sfat daca se poate.Am 15 ani si o mare problema:punctele negre.Am incercat mai multe creme inclusiv Nivea young clean deeper(aparea in reclame la tv)sau Clearskin blackhead de la Avon.Erau bune dar doar pentru cosuri,punctele negre apareau in continuare.Am auzit ca trebuie sa ma spal cu apa si cu sapun de 3 ori pe zi,dar degeaba.Ce as putea folosi?Am tenul gras,sti niste produse care le-ar putea face sa dispara?Adina

    RăspundețiȘtergere
  19. Ioana, spune-mi te rog, ce produse pt fermitate folosesti? poop, clara

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna Ioana! Dintre toate vedetele pe tine te admir cel mai mult deoarece esti o vedeta normala la "mansarda". Citesc zi de zi presa de monden dar nu am intalnit nici o vedeta atat de sincera ca tine. Imi place ca esti o femeie trei in unu adik actrita, mama si sotie si cred ca acest lucru te implineste ca om . Imi place ca nu ai nici o problema sa arati ca ai o viata normala ca celelalte femei si nu o viata de carton cum inventeaza mai toate vedetele. Felicitari! O sa iti mai scriu!
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna Ioana. Imi place foarte mult faptul ca iti folosesti blogul pentru a ne da sfaturi si poate chiar lectii de viata. Dintre toti ceilalti actori care au bloguri tu esti singura care nu il neglijeaza. Uneori ma intreb cum se face ca tu, care ai si o fetita de care trebuie sa ai mereu grija ai timp sa ne scrii si ceilalti nu prea au...Esti o femeie puternica si te admir pentru asta. Te-am pupat, Rove

    RăspundețiȘtergere
  22. Alina Z o întreb pe Diana si îți spun exact, dar probabil ca marți. Pup

    RăspundețiȘtergere
  23. O Sa fac o postarea despre uleiul de Argan. :) ce nu fac eu pt voi ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Adina , nu mai folosi produse de supermarket, sunt cele mai proaste. Banii pe care tu ii dai acoperă reclamele pe care ei si le fac. Folosește gama AVENE , o gasesti in farmacie, sau bioderma, gama pt ten gras cu puncte negre. Nu te mai spală de 3 ori pe fata, pe zi. Dimineața si seara este suficient. Fa tratamentul de 7 zile cu masca de argila si apa plata. O sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere
  25. Va multumesc din suflet pt toate gandurile bune.
    Timp, am sa va scriu pt ca îmi face plăcere asa ca in pauze, la filmare sau după ce se culca cea mica încerc sa va scriu si vouă. Acum am o perioada mai grea, dar încerc sa nu va neglijez. Cam într-o luna iar mă mai reglez cu timpul si atunci o sa fiu ceva mai activa pe blog. Va pup

    RăspundețiȘtergere
  26. buna ioana,numele meu este cristina si as vrea sati spun ka joci minunat in ,,iubire si onoare'' si sa te felicit pentru succesul tau

    RăspundețiȘtergere
  27. Salut ma numesc Andreea am 12 ani,Ma bucur mult Ioana ca aici acasa teai gasit jumatatea si ca aveti impreuna un copil adorabil,Ioana vreau sati spun ca yoci minunat si ca sunt o fana a ta,pa te pup! sI CEI De Acasa la multi ani si sunteti cei mai tari!!

    RăspundețiȘtergere