miercuri, 24 aprilie 2013

Nimic nu e intamplator



V-am scris saptamana trecuta despre faptul ca in cadrul atelierelor mele pentru copii, numite MiniArtShow, am realizat un prim spectacol "Yin si Yang".
Acesta s-a nascut la inspiratia locatiei care ne gazduieste de luna aceasta, Restaurantul Satya.
Spectacolul a fost primit cu bucurie de publicul nostru.
Copiii si parintii au fost incantati si placut surprinsi sa vada ca un spectacol nonverbal le capteaza copiilor atentia, chiar daca au intre 0 si 5 ani.
M-am bucurat sa-i aud pe copii cum rad si reactioneaza la toate jocurile propuse de noi in scenariu si mai mult, timp de 30 de minute nu s-au plictisit.
Bucuria a atins cote maxime atunci cand cei mici au avut voie sa intre in spatiul in care s-a desfasurat spectacolul si sa se joace cu recuzita acestuia.
Dupa teatru si joaca, toata lumea printre care m-am numarat si eu, am iesit pe frumoasa terasa Satya si ne-am comandat smoothieuri sanatoase, mancare si nu in ultimul rand un desert.
M-am bucurat sa vad ca parintii au preferat sa comande desertul numit "Yin si Yang" , pentru a pastra nota propusa de mine in spectacol.





 Pot spune ca aceasta zi a atins perfectiunea.
Un spectacol reusit, un public fericit, o masa delicioasa si sanatoasa, un decor cald si primitor, iar cireasa de pe tort a fost  soarele care ne-a luminat toata ziua.
Va invit sa intrati in spatiul Satya ca sa vedeti cata liniste si pace veti gasi acolo, pe langa un meniu cu mancare gustoasa si delicioasa.

http://www.satya.ro/

Rezervări la numerele de telefon:

E-mail: office@satya.ro

Restaurant: 0736 39 25 87
Luni-Duminica 12:00 - 00:00

Ceainărie: 0736 39 25 86
Luni-Duminica 12:00 - 00:00

Evenimente: 0736 39 25 85
Str: Banu Manta nr. 25, Sector 1, Bucureşti

Livrari: 0736.39.25.83
E-mail: catering@satya.ro