vineri, 12 aprilie 2013

De cite ori in viata noastra ne lovim de ....... Legile lui Murphy?


De multe ori in viata m-am lovit de niste intamplari care m-au dus cu gandul la Murphy.
Nu de putine ori m-am ghidat dupa legea :
"Daca primul lucru pe care-l faci dimineata va fi sa mananci o broasca raioasa cruda, in tot restul zilei nimic mai rau n-o sa ti se intample".
Atunci cand prevad o zi ciudata, cu intamplari care mai de care mai hilare, din care sunt sigura ca voi iesi sifonata, prefer sa mananc inca de dimineata " o broasca raioasa cruda" ca sa fiu sigura ca nimic mai rau nu o sa mi se intample.
Va intrebati  probabil de unde pana unde acest subiect.
Ei bine, zilele trecute trebuia sa ma prezint la un casting pentru un film american, despre care nu voi da detalii, caci imi doresc sa iau acest casting si, cum am semnat un contract de confidentialitate, nu ma pot apuca acum sa scriu despre asta.
Ca de fiecare data, prima dilema este cu ce ma imbrac.
Personajul era o doamna la 30 de ani, frumoasa, dintr-o clasa sociala medie.
Deci se cerea o tinuta casual spre smart casual, in care sa arat cat mai bine.
M-am gandit imediat la rochia alb cu negru, cu o lungime decenta, pana la genunchi, nedecoltata, dar care cade foarte bine pe corp, astfel incat sa se vada doamna frumoasa de peste 30 de ani.
Stiam ca aceasta rochie  e spalata, calcata si frumos aranjata in dulap, deci nu am verificat-o in niciun fel... caci ce rost avea?

Rostul de a o verifica aveam sa-l aflu mai tarziu cand, pregatita de culcare (caci a doua zi era castingul cu pricina si nu era de dorit  sa apar cu cearcane, pungi sau alte semne de oboseala) am luat rochia la verificat.
Zic sa o imbrac o data sa vad cum arat si sa ma decid si la incaltari.
Cum eram dupa dus si unsa cu toate uleiurile mele, pun rochia pe mine si ii fac o frumoasa pata de ulei de catina, de toata bucuria.
Si iata ca imi vine in gand alta lege a lui Murphy " Cravata noua atrage supa zilei"
A inceput atunci o intreaga furtuna. Da-i cu un praf contra petelor, pune rochia la inmuiat si apoi bag-o in masina de spalat, care face o galagie teribila cand spala si uite asa s-a dus si somnul meu de frumusete si linistea mea sufleteasca.
Bineinteles ca pata nu s-a dus.
Poate ca, daca as fi avut o masina de spalat performanta, cu bule de curatare, care ii permit detergentului sa patrunda cat mai repede si uniform in tesatura,  realizand astfel un proces de curatare mult mai profund,  cu un ciclu scurt de spalare, poate ca asa mai salvam rochia de un sfarsit tragic.
Ce a urmat nu mai conteaza, acum astept doar sa vedem daca toate acestea s-au intamplat cu un scop si care este el.
Insa va intreb pe voi daca ati patit ceva de genul acesta, daca s-a aplicat si in cazul vostru una sau mai multe dintre aceste legi ale confortului casnic.

Povestiti-ne si noua ce si cum s-a intamplat, ca sa ne bucuram ca nu suntem singurii carora ni se intampla lucruri stupide.

Intra AICI, in aplicatia special facuta de cei de la Samsung, voteaza o lege a confortului care ti se potriveste tie si  intra in tragerea la sorti pentru o masina de spalat Samsung Eco Bubble, ca sa scapi de astfel de ghinioane casnice si sa iti sporesti confortul casnic.

Atentie ca va trebui sa completezi si un formular.
Concursul dureaza pana in 22 aprilie 2013! Va puuup!