sâmbătă, 13 aprilie 2013

DISNEYLAND -visul celor mici si mari








Pe 5 aprilie a fost ziua lui Alexandru si cum stiu ca a trecut printr-un an obositor, cu multa munca m-am gandit sa-i fac un cadou special: un weekend la Paris.
Ce poate fi mai romantic decat o plimbare pe  Bulevardul Champs-Élyse cu cinematografele, cafenelele si magazinele sale?
Bineinteles ca nu putea lipsi Ruxandra din aceasta ecuatie, noi fiind o familie unita, o echipa, cum ne place noua sa spunem, asa ca mi-a venit o idee:
ce-ar fi sa combinam Parisul cu Disneylandul si astfel sa fac toata echipa fericita.
Zis si facut, asa ca pe data de 31.03 ne-am facut bagajele si am plecat spre Franta.
3 zile au fost alocate Disneylandului unde ne-am jucat,ne-am catarat, ne-am intalnit  cu personajele Disney preferate, ne-am lasat ispititi de mancare, dulciuri si toate chestiile atat de nesanatoase din acest taram al povestilor.
Chiar daca Ruxandra a fost cea care a beneficiat cel mai mult de aceasta aventura, nu ne putem plange.
Ne-am distrat si noi adultii foarte bine.
Parada de la ora 17:00 a fost preferata noastra asa ca am savurat-o de 3 ori.
Apoi au urmat 2 zile in frumosul si romanticul Paris, unde ne-am plimbat si am vizitat locuri pe care le ador si le visez de mica
Marturisesc ca pentru mine a fost  prima vizita in Paris si trebuie sa mai repet aceasta aventura pentru ca sunt foarte multe de vazut.
Vremea a tinut cu noi, nu a plouat si chiar daca nu era cald, ne-am putut plimba in voie.
Recomand cu drag o astfel de vacanta de familie. Este combinatia ideala de distractie pentru cei mari si mici.
Va pup cu drag si atasez si cateva poze din mica noastra escapada.