miercuri, 17 aprilie 2013

Cand te salveaza masina de spalat


- Samsung Eco Bubble




Va  povesteam acum cateva zile cum o pata de pe o rochie mi-a stricat confortul fizic, dar si psihic pe care trebuia sa-l am la un casting destul de important pentru mine.

De aceea ma gandesc ca ar fi cazul sa fac o schimbare in viata mea.

Poate ca ar fi cazul sa caut o masina de spalat care sa-mi ofere mai mult confort si care sa-mi faca viata mai usoara.

Masina de spalat Samsung Eco Bubble are o tehnologie  noua, care ofera o solutie mult mai eficienta de spalare a rufelor la temperaturi joase, deci nu voi mai suferi cand voi strecura din greseala o haina colorata printre cele albe.

Sincer, mi s-a intamplat de multe ori...

Motorul Digital invertor al masinii de spalat reduce eroziunea masinii si astfel face posibila reducerea vibratiilor, deci mai putin zgomot pe durata spalarii.

Somnul meu de frumusete va putea fi facut si cand masina spala.

Programul de spalare Stain away al masinii de spalat este creat pentru a indeparta cele mai dificile pete (machiaj, ruj, iarba, vin...) , deci voi salva multe haine pe care in mod normal le arunc la gunoi.

Ceea ce pe mine ma mai intereseaza la aceasta masina este programul de splare rapida de 15 minute.

Din cauza meseriei de  actrita, niciodata nu sunt imbracata la serviciu in hainele mele. Le port doar pe drumul catre filmare si inapoi, deci nu le  murdaresc atat cat sa fie necesar sa le spal 2-3 ore.

Cu un astfel de program as economisi timp, bani si energie.

Multe dintre rochiile, fustele si bluzele din materiale delicate le duc la curatatorie. Imi este frica sa nu le stric, chiar daca le spal la un program de "delicate". Insa masina de spalat Eco Bubble are o tehnologie unica Dimond Drum TM, care inlocuieste tamburul obisnuit cu unul acoperit cu celule adanci, in forma de diamant. Pe limba noastra, aceasta tehnologie protejeaza tesaturile impotriva rupturilor si creeaza mediul perfect pentru o spalare delicata.

Pe langa aceste calitati, masina de spalat mai are o gramada si, inca ceva foarte  important pentru mine, este  frumoasa.

Vestea buna este ca aceasta masina de spalat poate fi a ta daca te inscri la concurs.

E simplu, iar norocosul va pleca acasa cu un mare si important premiu.