duminică, 7 aprilie 2013

ALERGARE- COMPETITIE-VITAMINE



Deja nu mai este un secret ca ma pregatesc de semimaraton, insa va marturisesc ca am facut o mica pauza, in care am mai rarit alegarile, din cauza sanatatii si a oboselii acumulate.
Cum ma incapatanez sa nu iau orice vitamina care imi iese in cale am tot citit si intrebat in stanga si in dreapta si iata ca m-am decis ce vitamine sa iau pentru a primi ceva energie.
Floradix Kräuterblut - de la SALUS pe care le gasiti AICI.
Cum sunt foarte multumita de produsele de la SALUS , porduse germane 100% naturale, am zis sa merg pe  aceasta varinata si de data aceasta.

Floradix Kräuterblut-Saft mit Eisen este un elixir din plante medicinale și fructe cu fier, esențial în procesul de creștere și dezvoltare, în cazuri de menstruație abundentă, pe perioada sarcinii, în perioade de convalescență, în cazuri de alimentație deficitară, ajută la reducerea stărilor de oboseală, redând vitalitate și energie organismului.

Corpul uman adult conține aproximativ 4 g de fier, din care 65% se află în structura hemoglobinei iar restul este stocat în măduva osoasă, ficat, rinichi și splină. Fierul este implicat de asemenea în procesele generatoare de energie metabolică. Absorbția fierului este diminuată de consumul de cafea, ceai, antibiotice, magneziu și calciu.
Se recomandă o cură pe o perioadă de 2-3 luni
Produsul nu contine gluten, alcool, conservanti sau compusi chimici.
Nici Iarna aceasta tarzie nu ma ajuta sa-mi redea energia de altadata,  dar sper ca aceste vitamine sa ma puna putin iar pe treaba.
Va tin la curent cu toate efectele in postarile viitoare.

Detalii:

http://www.phyto-sapiens.ro/

PRODUCATOR: SALUS Haus GmbH & Co. KG , Bahnhofstr. 24, 83052 , Bruckmühl , Germany

IMPORTATOR UNIC / DISTRIBUITOR: S.C. PHYTO – SAPIENS S.R.L. , Str. Valul lui Traian Nr. 35, Cartier Medeea, 900147 Constanta, România