duminică, 17 martie 2013

Incepe Postul -e timpul pentru detoxifierea de primavara



Abia asteptam sa inceapa postul.
In post ma gandesc mai mult la lucrurile bune si frumoase, incerc sa fiu mai toleranta si mai ingaduitoare si nu in ultimul rand sunt si mai moderata in alimentatie.
Excesele si lacomia nu au ce cauta in perioada de post, deci intru intr-o zona de echilibru in care eu ma simt foarte bine.
E mai greu de tinut acest post dar cu putina vointa si gandind pozitiv, reusesc sa-l tin pe tot.
Fac asta de ani de zile. Deci deja postul pentru mine e un mod de viata.
In perioada aceasta am nevoie de "post" si in suflet, pentru ca am trecut prin momente grele, care m-au facut sa gandesc urat.
Sper ca in aceasta perioada sa reusesc sa trec peste aceste resentimente si sa-mi gasesc linistea de care am nevoie.
Ca sa fac o mica completare si sa nu las loc de speculatii, este vorba de o prietenie in care am crezut si care mi-a lasat un gust amar in suflet.

Ce mancam in aceasta perioada?

Urzici, spanac, loboda toate acestea deja au inceput sa apara si in curand se vor gasi din abundenta in piata.
Eu mai am zacusca facuta de asta toamna si care trebuie terminata.
Nu am sa evit sucurile de legume, sfecla rosie, morcov, telina , dar si de fructe, mar, ananas, portocale, banane si nu in ultimul rand frunzele verzi.
Promit sa revin cu retete de post, cu sfaturi si chiar cu anumite cure de detoxifiere care sa ne ajute sa fim cat mai pregatite in vara ce urmeaza sa vina.
Azi am fost la un mare festin, caci prietena mea Laura, are diploma de bucatar si a vrut sa ne rasfete cu bunatati facute chiar de ea.
Ii mai urez inca o data LA MULTI ANI cu aceasta ocazie, iar eu mi-am luat azi adio de la produsele animale!
Va pup cu drag!
Revin cu retetele in zilele urmatoare ;)
O saptamana frumoasa va doresc!