luni, 18 martie 2013

Un loc frumos cald si primitor-SATYA




Atunci cand intru in post, multa lume ma priveste" cu mila". Au senzatia ca voi face foamea, voi manca doar mancare anosta si fara gust si ma voi devitaminiza.
Ei bine, este exact invers. Atunci cand tin post, mananc mancare gustoasa, sanatosa si plina de vitamine.
Cand postesc nu mananc doar covrigi si fasole batuta, ci imi fac salate de fructe, de legume, supe, ciorbe, dar si tot felul de mancaruri vegane si raw vegane.
Mai este o problema in capul oamenilor, ca atunci cand tii post nu ai unde merge sa mananci in oras. Iar daca ajungi totusi la un restaurant optiunile sunt foarte putine.
Nici asta nu este adevarat.Am fost zilele trecute cu o prietena, foarte "carnivora "si am mancat la SATYA.
Pe langa faptul ca arata frumos si elegant, gasesti mancaruri vegane si raw vegane extrem de gustoase.
Am baut un smoothie, am mancat o salata si am plecat "foarte satule" de acolo.
Deci noi cei care postim avem ce manca si avem unde iesi fara nicio problema.
Dar sa va spun mai multe despre restaurantul Satya.
Se afla pe Banu Manta, nr: 25 si este un loc unde in sfarsit am putut merge relaxata cu copilul.
Nu se fumeaza, nu exista bauturi carbogazoase si nimic din ceea ce ar putea vedea acolo Ruxandra nu ii este interzis. Pur si simplu nu trebuie sa mai folosesc expresia " nu ai voie".
Chiar daca exista o sumedenie de deserturi, care doar cand le vezi iti lasa gura apa, nu trebuie sa-mi mai fac probleme si sa inventez tot felul de explicatii pentru cea mica.
Pentru o mama interesata de sanatatea copilului, asa cum sunt eu, m-am simtit acolo linistita si relaxata.
Am urcat si am descoperit o sala frumoasa in care este Ceainaria.
Ceainaria Satya este un spatiu intim si relaxant, decorat in stil oriental, cu masute joase din lemn exotic si pernute marocane, extrem de confortabile. Aici poti alege sa te bucuri de un ceai impreuna cu prietenii sau poti citi o carte pe teme spirituale, pe care o alegi din libraria ceainariei.
Odata ce pasesti pe taramul ceaiurilor, poti alege sa te delectezi cu soiuri din cele mai variate ca si ingrediente, gust, parfum si exotismul provenientei. Ceainaresele zambitoare iti ofera informatii cu privire la sortimentele care exista ,ritualul de preparare a ceaiului si beneficiile servirii lui.
Apoi mi-a venit ideea ca as putea aduce atelierele MiniArtShow aici, ca pe langa faptul ca exista aceasta sala frumoasa in care este Ceainaria, mai au si o curte superba si cocheta, unde pot face ateliere de creatie cu copiii toata vara.
Ce sa mai, am gasit un colt de Rai in Bucuresti, unde parintii si copiii sa fie fericiti si sa se simta bine!!!
Dar despre toate planurile mele o sa va povestesc cu alta ocazie.
Va pup cu drag!

Pentru rezervari: http://www.satya.ro/