sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Antrenamentele merg mai departe

Am inceput sa alerg mai des afara, mai ales ca zilele acestea a fost cald si frumos.
Am profitat de aceasta vreme si am iesit la aer sa-mi oxigenez plamanii si creierul.
Stiati ca noi, generatia noastra, suntem predispusi la diverse boli, din cauza faptului ca nu ne oxigenam suficient.
Ne petrecem majoritatea timpului in spatii inchise.
Antrenamentele mele sunt acum zilnice, doar duminica am liber.
Dani, cumnatul meu, maratonist amator si  care a terminat si Iron Man de 2 ori, imi face programul in functie de rezultatele din saptamanile trecute.
Este destul de greu, dar nu imposibil si chiar  imi place.
Ma simt bine, ma simt importanta si speciala. 
Pe corpul meu, au inceput sa se vada aceste antrenamente. Am picioarele mai tonifiate, mai ferme si mai subtiri.
Bineinteles ca am mai si slabit in aceste 3 saptamani de antrenament, dar nu semnificativ, insa tin sa va anunt ca nu m-am mai abtinut de la mancare.
Pentr cei care vor sa-mi calce pe urme va spun ca nu e greu, daca ai un psihic tare si esti hotarat.
Mi s-a trezit un spirit de competitie de care chiar aveam nevoie si imi place acest "nou" din viata mea.
Va trebui insa ma imi cumpar niste incaltari adecvate pentru alergarile pe asfalt, asa ca astept propuneri, daca aveti si va pricepeti.
Va pup si sper ca v-am trezit,macar putin,  interesul pentru sport si sanatate.