luni, 28 ianuarie 2013

3 saptamani de despartire...

-o super cina cu ajutorul Thermomixului pentru carnivorul casei

Alexandru a fost 3 saptamani plecat la 2 Mai sa filmeze un lungmetraj. A fost si este un eveniment foarte important pentru noi. De foarte mult timp isi dorea sa revina pe marile ecrane.
Insa despre  asta vom vorbi mai mult atunci cand o sa primesc  poze de la filmari si ceva mai multe detalii, dar vroiam sa va scriu despre primirea grandioasa pe care noi fetele ramase acasa i-am facut-o.
Inca de dimineata eram foarte emotionate, mai ales eu. Ne-am dus pana la mall pentru ultimele pregatiri, am facut cumparaturile la piata pentru cina in familie cu final romantic, gandita cu mult timp inainte.
Am venit acasa si ne-am apucat de gatit. Ruxandra la aragazul ei, primit de la Mos Craciun anul trecut si eu la celebrul Thermomix.
Am facut o supa crema de legume, mai mult pentru mine, sincer, caci Alexandru este super carnivor. Iar in acelasi timp cu supa in vasul de aburi al aparatului am pus cotlete de porc condimentate cu de toate si broccoli.
In circa 18 minute a fost totul gata. Dupa, am facut un gustos sos alb si gata mancarea.
Ne-am imbracat frumos, am pregatit si cadourile pe care le cumparasem in acest timp si gata. L-am asteptat pe printul nostru sa apara.
Restul nu va mai povestesc, insa va spun ca a fost foarte incantat de  preparatele mele si noua mea achizitie : THERMOMIXUL !
Va pup!