joi, 24 ianuarie 2013

Fotoregenerarea IPL



- tine ridurile la distanta

Pentru ca e iarna si doar in acest sezon se recomanda fotoregenerarea, prin tehnologia IPL, m-am apucat si eu sa fac cateva sedinte.
O data cu maternitatea "am primit" doua pete maronii pe fata cu care ma cam lupt de ceva vreme. Nu sunt foarte vizibile si cu putin machiaj se acopera foarte bine, insa ele exista acolo si pe mine ma enerveaza.
Am incercat tot felul de metode, dar nu am reusit decat sa le atenuez si atat.
Problema este ca mai ales vara, daca nu am grija sa folosesc factor de protectie mare, ele se accentueaza si atunci chiar devin vizibile.
Am auzit de acest procedeu de la Doamna Doctor Raluca Rosenberg de la Metamorphosis style si am zis sa-l incerc si eu.
Fotoregenerarea, prin tehnologia IPL, este o metoda neinvaziva de intinerire a pielii si de indepartare a leziunilor cutanate vasculare si pigmentare rezultate din procesul de imbatranire sau din expunerea excesiva la soare, fiind cunoscuta actiunea nociva a acestuia asupra pielii.
Prin aceasta metoda se pot indeparta ridurile fine de la nivelul fetei, cuperoza, telangiectazii la nivel facial si corporal (mai frecvent pe membrele inferioare), leziuni cutanate pigmentare la nivel facial si corporal – efelide (pistrui), lentigo (pete de batranete).
Pentru ca inca imi continui sedintele de epilare definitiva cu IPL, am zis ca nu mi-ar strica sa incerc acest procedeu si pentru fata.
Dupa o sedinta, pielea arata foarte bine, ca si cand am facut un tratament cosmetic.
Acest procedeu stimuleaza colagenul si fibrele elastice redand fermitate si elasticitate pielii.
Vestea buna este ca acest tratament nu are efecte adverse, deci suntem in siguranta, fata de peelingul chimic care poate fi periculos in unele cazuri.
Daca vreti mai multe detalii le gasiti aici:
www.metamorphosisstyle.com
Va pup!

SALON METAMORPHOSIS STYLE

Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com