sâmbătă, 20 octombrie 2012

Recomand "Minte-ma frumos"

Ieri seara am fost invitata de catre colega si prietena  mea Diana Dumitrescu la premiera filmului " Minte-ma frumos" si bineinteles ca m-am imbracat cat am putut de frumos cu o rochie Musat Studio, m-am aranjat si am onorat invitatia cu mare drag.
Am ajuns acolo destul de tarziu din cauza traficului infernal de vineri seara din Bucuresti si am intrat intr-o lume de bal, cu femei frumoase si elegante in rochii care mai de care mai interesante.
De departe Diana a fost regina balului datorita fericirii, dar si emotiei pe care cu usurinta le puteai citi pe chipul ei.
Am fost placut surprinsa de acest film care s-a dovedit o frumoasa comedie romantica .
Ma bucur ca in sfarsit s-a spart gheata in Romania si se fac filme comerciale, la care sa te duci cu drag atunci cand ai poate mintea mult prea obosita si vrei doar sa te simti bine si sa te distrezi.
Felicit toata echipa care a participat la realizarea acestui lungmetraj produs de MediaPro Pictures si sper sa vad cat mai multe productii de acest gen pe marile noastre ecrane.
Va recomand sa mergeti sa vedeti aceasta comedie romantica de la care veti pleca cu o stare de bine si cu zambetul pe buze.

Va pup!

PS: Stiu ca v-am promis cura hipocalorica dar nu am mai avut timp de scris.
Promit ca o voi posta in cel mai scurt timp posibil.