luni, 22 octombrie 2012

Sa ne pregatim tenul de iarna (1)

Desi am sperat ca nu mai vine frigul, totusi pare ca toamna isi intra in drepturi.
A fost cald, frumos dar sa nu uitam ca ne apropiem de iarna.
Acum e momentul prielnic pentru albirea tenului, daca ati facut pete in timpul verii. Acum e momentul sa hidratati si sa hraniti pielea, mai ales pe timpul noptii, cand tot corpul se regenereaza.
Ce va recomand eu este, ca pe timpul zilei sa va spalati fata cu un sapun bland, care sa nu usuce pielea. Poate fi sapunul natural hidratant pentru piele sensibila cu miere si ovaz de la REVERTO .
E un sapun hidratant cu miere de tei, ceara de albine si ovaz. Mierea este cel mai bogat cadou al naturii. Ajuta pielea sa se mentina hidratata, supla si catifelata. Totodata este un antiseptic natural folosit pentru tratarea acneei. Ovazul macinat confera un usor efect exfoliant.
Dupa acest sapun avem nevoie de o doza importanta de acid hialuronic care sa mentina hidratarea tenului.
Recomand tratamentul cu acid hialuronic de la MesoAge® . Intra repede in piele, iar efectul este instantaneu.
Dupa acesta as recomanda o crema hidratanta sau antirid in functie de tipul de piele si nevoile ei.
Eu acum mi-am luat o crema antirid cu acizi de fructe de la Bioearth. E usoara si o excelenta baza de machiaj.

Pentru seara trebuie sa ne hranim foarte bine tenul. In timpul noptii el se regenereaza, deci daca este ajutat dimineata ne putem trezi cu o piele de printesa.
Cautati creme cu vitamine sau cu colagen.
Eu mi-am cumparat de curand un kit Dr. Bata.
Un brand nou la noi in Romania, produs in Franta cu foarte multa atentie pentru tenurile sensibile .
Nu le testez de prea mult timp, insa sunt foarte multumita de ele.
Acest Kit este ideal pentru noapte si cuprinde un cleanser care este minunat si pe care il primiti cadou daca il comandati la aceasta adresa: specialoffer@drbatacosmetics.com
Mai are un ser cu muuult colagen marin, un ser pentru zona ochilor si o crema tot cu colagen.
Toate produsele sunt fara PARABENI.
Inca site-ul lor este in constructie, dar daca vreti sa aruncati o privire gasiti AICI produsele.
In episodul urmator va voi scrie despre ingrijirea mainilor in sezonul rece.
Va pup !

PS: pe cei de la Dr Bata ii gasiti si pe Facebook
Nu uitati : daca va comandati tot kitul la specialoffer@drbatacosmetics.com veti primi un cleanser GRATIS
Daca va comandati produsele separat veti primi diverse cadouri si surprize.