marți, 16 octombrie 2012

Sapun de Alep



cu 55% ulei de dafin.

Daca tot am primit notificarea de la Organik despre noul sapun de Alep cu 55% ulei de dafin, m-am gandit sa o dau si eu mai departe.
Inca nu l-am testat, mai ales ca abia de curand mi-am achizitionat trei sapunuri naturale, despre care chiar vroiam sa va scriu.
Unul este Sapunul de Alep cu 35% ulei de dafin, altul este sapunul natural purifiant cu Rozmarin de la Reverto si un sapun cu lapte de magarita.
Am ales pentru corp acest sapun de la Reverto pentru ca este detoxifiant.
Frunzele aromate de rozmarin si uleiul esential ajuta la tratarea durerilor musculare, circulatiei deficiente, retentiei de fluide detoxifiind sistemul limfatic.
Imi place ca nu imi usuca pielea de pe corp.

Sapun de Alep cu 55% ulei de dafin.


Valoarea si eficacitatea sapunului de Alep este conferita de cantitatea uleiului de dafin din compozitie

Acest sapun este obtinut dintr-un amestec initial de uleiuri vegetale: 55% ulei de dafin si 45% ulei de masline. Continutul mare de ulei de dafin face ca acest sapun sa fie exceptional in tratamentul alternativ al eczemelor, psorizisului dar si a acneei.

Acest sapun pluteste pe apa, semn ca a fost foarte bine uscat.
Taiat in doua, veti descoperi ca in interior are o foarte frumoasa culoare verde si un miros inconfundabil. Mirosul acestui sapun nu ramane pe piele dupa ce il folositi.

Este recomandat pentru igienizarea toate tipurile de piele dar in mod in special pentru: pielea sensibila, piele uscată, fragila, acnee, piele congestionata, eczeme, psoriazis, dermatite. Mai poate fi folosit pentru spalarea parului gras, impotriva crustelor de lapte, a matretii si nu in ultimul rand ca sapun de ras.

Maine dieta hipocalorica recomandata de nutritionistii de la Phyto Sapiens!

Va pup!