vineri, 7 septembrie 2012

Nu e greu sa arati bine la 70 de ani


Acesta este o postare pe care vreau sa o fac pentru a va da un mic sau mare impuls catre sanatate.
Nu stiu cat v-am mai scris eu despre tatal meu, dar datorita lui am grija de felul cum arat.
De cand eram mica, am avut un om in casa care a facut sport zilnic 15 minute de inviorare dimineata, iar in zilele mai libere chiar mai mult.
Tatal meu pana sa faca o coxartroza a facut box,schi, tenis de camp, plimbari lungi cu bicibleta , inot si alergari in parc.
Datorita lui stiu si eu acum sa practic aceste sporturi destul de bine.
Am uitat sa va spun, tata este un fost profesor de educatie fizica si foarte pasionat de practicarea sportului.
Tot de la tata am invatat cum si de ce este necesar sa ai grija de alimentatie.





Nimeni nu s-ar fi gandit poate, ca tata care este cotat ca fiind slab, are grija de ceea ce mananca si se catareste aproape zilnic.
La 1,80 m inaltime avea maximum 67kg. Sigur ca l-au ajutat probabil si arderile, metabolismul, dar va spun sincer ca tot timpul exista o preocupare in as mentine greutatea.
Sportul nu il face pentru a slabi ci pentru ca ii place sa faca miscare.
Tenisul si schiul le facea de semiperformanta, concurand la mai toate concursurile de old boys.
Acum nu mai parcatica decat inotul si mersul cu bicicleta, iar cele 15 minute de gimnastica de inviorare, sunt si ele prezente.
De inotat o face de 3 ori pe saptamana si cu bicicleta iese ori de cate ori este frumos afara.
Sigur ca are un avantaj tatal meu si anume faptul ca traieste in Sibiu, un oras frumos si curat cu imprejurimi pline de natura.

Am vrut sa va povestesc despre toate astea si chiar sa va exemplific cu poze ca sa vedeti ca o viata sanatoasa poate avea oricine.
E o postare si pentru mine, care poate de multe ori dau vina pe una , pe alta sau imi gasesc diferite motive de a ma abate de la acest drum sanatos.
Acum ca am si eu familia mea, trebuie sa fiu si eu un bun exemplu pentru Ruxandra si sa-i dau o educatie cat mai sanatoasa.
Hai sa ne adunam putin si sa gasim resurse pentru a duce o viata sanatoasa si fericita.
Va pup!