luni, 10 septembrie 2012

Ulei pentru par natural de la Khadi

Va aduceti aminte de retetele pentru par pe care vi le-am tot dat de-a lungul timpului?
Mastile de par pentru regenerarea si stimularea cresterii parului pe care le-am scris pana acum nu sunt atat de complexe ca si tratamentele capilare de la Khadi.
Aparute recent in magazinul Organik , produsele din aceasta gama sunt produse naturale, exotice pentru ten si par pe baza de plante folosite in medicina ayurvedica: uleiuri tratament, sampoane pudra, vopsele de par naturale.
Cum am citit despre acestea mi-am si comandat doua produse care mie mi-au facut cu ochiul. Mi-am luat o masca de fata despre care voi vorbi alta data si
uleiul tratament pentru stimularea cresterii parului - Khadi .
Combinatia de uleiuri mi s-a parut extrem de tentanta.

Contine: ulei de susan, ulei de cocos, ulei de ricin, bringaraj, brahmi, bala, palash, bockshornklee, indrayan, amla, ulei esential de rozmarin, ulei de morcovi, lemn dulce (abrus precatorius), ratanjyot, vitamina E.

De unele ingrediente nu am auzit,dar suna bine asa ca l-am si folosit pana acum de 2 ori intr-o saptamana.
Mi-am uns bine tot parul de la radacina pana la varfuri si am dormit asa. Apoi mi-am spalat parul normal cu sapunul traditional Alep 35% ulei de dafin de la Cap Cosmetics si gata, parul meu arata foarte bine. Nu imi dau seama daca a si crescut, mai ales ca il am ondulat, dar nu este mai gras si are un luciu sanatos.
Sper ca dupa cateva saptamani de tratament sa va pot spune mai multe.

Uleiul tratament pentru stimularea cresterii parului este natural pe baza de plante folosite in medicina ayurvedica. Uleiul pentru par contine Palash, Indrayan si ulei esential de rozmarin care stimuleaza cresterea parului.
Amla, Bhringaraj si Brahmi previn inflamatiile, caderea prematura a parului si subtierea firelor de par. Bringaraj si Brahmi intaresc radacina parului. Bala intareste radacina firelor de par si confera parului vitalitate, Fenugreek previne aparitia matretii, a infectiilor si caderea parului.
Ratanjot ajuta la mentinerea culorii parului. Uleiul de morcovi protejeaza parul. Camforul, Vitamina E si Ratanjyot mentin scalpul sanatos. Uleiul decocos susan si ricin hidrateaza si hranesc firele de par prevenind ruperea acestora.
Amla lasa parul matasos, usor de pieptanat si confera rezistenza firelor de par. Amla este folosit in mod traditional ca sampon si balsam natural pentru par deoarece intareste firele de par si previne despicarea varfurilor.
Masarea frecventa a scalpului cu acest ulei ayurvedic are efect de relaxare, reduce stresul si insomnia.
Deci pentru cele care nu mai aveti chef sa va "murdariti" preparandu-va propria masca de par, incercati acest ulei.
Va pup!