miercuri, 5 septembrie 2012

Eveniment Phyto-Sapiens

-sanatate 100% naturala

Ieri am fost invitata la o conferinta de presa, la care m-am bucurat foarte mult ca am reusit sa ajung.
Am aflat ca se deschide primul cabinet de iridologie Phyto-Sapiens din Bucureşti, la clinica Delta Hospital.

Dar ce este Iridologia?
Iridologia este un tip de diagonosticare neconventionala, rapida si eficienta, practicata de medici neuropati din intreaga lume.
Metoda este simpla si eficienta, iar tot ce trebuie sa faci este sa deschizi larg ochii. Cu ajutorul unui aparat de ultima generatie iti va fi analizat irisul si astfel vei afla tot ceea ce stiai, dar si ceea ce nu stiai despre sanatatea ta.

Avantajele acestei stiinte sunt: stabilirea predispozitiilor genetice, diagnosticarea preventiva si orientarea catre diverse tipuri de terapii sau tratamente personalizate, identificarea cauzelor bolilor, diagnosticarea disfunctiilor si prevenirea unor afectiuni.

In cadrul acestui eveniment au fost lansate si niste produse 100% naturale oferite de firma germana SALUS-Schoenenberger, prin intermediul Phyto-Sapiens.
SALUS are un portofoliu cu 1500 de produse de calitate premium, de tratare si preventie, obtinute din plante medicinale din culturi biologice sau salbatice.

Am asistat la un filmulet in care ne-a fost prezentata toata fabrica si metoda prin care se extrag aceste produse.
Ceea ce am vazut acolo este incredibil. Pe langa o ordine si o curatenie specific germana, am vazut cum se iau probe in timpul procesului de mai multe ori ca sa se asigure ca totul merge ca la carte.
Produsele nu au conservanti, indulcitori sau alcool si sunt ambalate in sticla groasa si inchisa la culoare pentru ca produsul sa nu se deterioreze in niciun fel.
Odata deschise sticlele se vor tine in frigider, iar termenul de valabilitate este de doar 14 zile.
Expertul in nutritie Gheorghe Mencinicopschi, despre care nu cred ca mai are rost sa va scriu si alte detalii, se numara printre invitatii acestui eveniment.
La sfarsitul conferintei de presa a luat cuvantul si ne-a marturisit ca este impresionat de ceea ce a vazut in filmul de prezentare al produselor Salus-Schoenenberger Germania.

Am plecat si cu un cadou de la acest eveniment, un Kit de 5 zile de alcalinizare a organismului de care am de gand sa ma tin.
Terapia este simpla, trebuie baut dimineata si seara inainte de masa un amestec din extracte de plante, care activeaza procesele metabolice si asigura necesarul de minerale.
Dar despre aceasta cura va voi scrie dupa cele 5 zile, cu impresii sincere si reale, asa cum v-am obisnuit pana acum.

Pot sa va spun ca aceasta lansare mi-a trezit curiozitateasi probabil ca ma voi programa la o consultatie de iridologie despre care bineinteles ca ca voi scrie cu lux de amanunte.
Va pup si va astept cu intrebari!