sâmbătă, 22 septembrie 2012

Epilare definitiva IPL (3)




Da, uite ca au mai trecut 6 saptamani si m-am dus la a treia sedinta de epilare definitiva in zona axilei, tot la salonul Metamorphosis Style.
Dupa primele 2 sedinte aproape ca nu imi mai crestea niciun fir, dar cand m-am dus sa fac cea de a 3 a sedinta Raluca ( doamna doctor) m-a avertizat ca acum in urmatoarele saptamani iar imi va aparea. Explicatia e simpla.
Procesul prin care IPL determina incetarea cresterii parului se numeste fototermoliza – energia luminoasa se transforma in energie termica actionand asupra melaninei (pigmentului) din foliculul pilos, distrugand-o.
Doar foliculii de par aflati in anafaza (prima din cele trei faze de evolutie a parului) pot fi distrusi. Aceasta este explicatia pentru necesitatea efectuarii mai multor sedinte, repetate la intervale de timp bine stabilite.
Astfel ca acum incearca firele distruse in primele sedinte sa revina, dar repetand procedeul, ele for disparea usor, usor de tot.
Acum la o saptamana dupa ce am fost inca nu mi-a crescut par ca sa trebuiasca sa-l rad cu lama, deci sunt foarte incantata in continuare.
Pielea de la axila arata ca de bebelus, e fina si catifelata. Abia astept o sedinta foto ;)
Stiu ca si cateva dintre voi ati inceput acest procedeu, as vrea sa ne scrieti aici, ca sa impartasim cat mai multe impresii pentru cele care inca se tem sa o faca.
Urmatoarea mea sedinta este in octombrie, atunci voi putea sa incep si epilarea definitiva in zona inghinala :)
Va pup!

AICI mai multe detalii.


Metamorphosis Style
Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti ( Manastirea Casin)
Tel: 0311.023.754 ; 0724.485.720
andrea_ross99@yahoo.com