joi, 20 septembrie 2012

Prietenie pe viata






Acum 5 ani, am fost invitata sa fac parte din echipa " Dansez pentru tine".
M-a onorat foarte tare invitatia pentru ca nu ratam nicio emisiune. Plangeam si ma emotionam de fiecare data alaturi de fiecare caz si tare mi-as fi dorit sa fiu si eu acolo.
Astfel ca, printre cei 16 concurenti ai editiei cu nr:4 m-am numarat si eu.
Cu aceasta ocazie am intalnit un om minunat si datorita lui alti oameni minunati.
Mihai Botezat a fost partenerul meu si impreuna cu el am dansat pentru reconstruirea unei scoli pentru copiii cu dizabilitati din Campulung Moldovenesc.
Am dansat impreuna, ne-am duelat si astfel s-a legat intre noi o prietenie frumoasa.





Asa cum am promis si in emisiune m-am dus in acel an la scoala pentru care am "luptat" sa cunosc copiii si profesorii de acolo, dar si sa-l vizitez pe Mihai si sa-i cunosc familia.
Am intalnit acolo oameni minunati, primitori de care ne-am atasat si eu si Alexandru foarte mult.
Timpul a trecut si Mihai si-a gasit jumatatea, pe Lucia si au decis sa se casatoreasca. Am fost onorati atunci cand cei doi ne-au rugat sa le fim parinti spirituali si sa le fim alaturi intr-un moment atat de important din viata lor.





Iata ca pe 27. Iulie anul acesta s-a nascut si micutul Alexandru Botezat.
M-am bucurat mult pentru Mihai ca i s-au implinit multe dintre visele lui din vremea cand dansam impreuna. Isi dorea mult sa-si gaseasca o sotie cu care sa se inteleaga bine si sa aiba si un baiat. Dar cel mai mult ma bucur ca si la acest eveniment am fost acolo langa el si impreuna cu Alexandru i-am botezat fiul. Astfel ca legatura noastra de prietenie acum este foarte stransa.
Suntem legati sa ramanem apropiati toata viata.
Atunci cand am parasit concursul " Dansez pentru tine" cu lacrimi in ochi am spus ce a insemnat aceasta emisiune pentru mine. Acum insa dupa 5 ani, pot spune ca atunci am intalnit un om bun si un prieten.