vineri, 28 septembrie 2012

Despre pastila minune de slabit

In ultimul timp primesc tot felul de reclame ale unor produse de slabit, care promit ca te fac slaba in cateva zile. Am primit chiar un mail cu un cocktail care promitea ca te slabeste in 2 zile.
Apoi mai sunt si intrebarile voastre, din ce in ce mai multe despre astfel de produse si asta ma face sa va scriu aceasta postare.
Am cazut si eu in capcana acestora, am incercat ceaiuri, pastile si bauturi miraculase care promiteau ca ma vor slabi instanateu. Tin minte ca acum vreo 2 ani ne-am adunat mai multe fete de la proiectul " Iubire si Onoare" si ne-am cumparat un pachet de plasturi pentru slabit. Rezultatul a fost ca nu am slabit niciuna.
Apoi m-am gandit la faptul ca exista dive adevarate de peste ocean care se chinuie sa slabeasca la fel ca si noi oamenii de rand. Diferenta este ca ele ar putea sa-si procure orice pastila de slabit, oricat de scumpa ar fi, dar aceasta nu exista.
Stiti bine ca Elizabeth Taylor, Janet Jakson,  Mariah Carey, Christina Aguilera, Britney Spears sunt doar cateva dintre vedetele care s-au confruntat cu probleme de greutate excesiva, dar singurul mod prin care au reusit sa slabeasca a fost si este... dieta si sportul.
Daca ar exista aceasta pilula minunata credeti ca ar mai exista vreo diva cu "colacei"?
Raspunsul e , NU! Deci nu mai investiti banii in astfel de produse si incercati ca printr-un stil de viata sanataos sa slabiti si sa va mentineti greutatea pe care o doriti.
Va pup cu drag!