miercuri, 26 septembrie 2012

Masca antiage cu trandafir de Damasc - Khadi



Atunci cand am comandat uleiul pentru par de la Khadi va spuneam ca mi-am achizitionat si o masca naturala cu trandafir antiage de la ei.
Nu v-am scris despre ea pentru ca nu am apucat, dar am vazut ca deja unele dintre voi m-ati intrebat despre acest produs.
Eu am folosit-o in combinatie cu o alta masca purificatoare din alge.
In general imi fac masti cam 2 pe saptamana, insa atunci cand am o petrecere la care vreau sa arat impecabil, fac ambele masti una dupa alta.
Deci sa zicem ca in weekend folosesc masca de la Khadi iar in timpul saptamanii masca de la Pure Cosmetics cu alge.
In ultimul timp insa am tot fost la diverse petreceri. Am nasit de 3 ori si a fost ziua mea, asa ca am facut in aceeasi zi ambele masti. Prima data cea cu alge si apoi masca antiage.
Ramane la latitudinea voastra cum doriti sa le combinati si sa le folositi.

Masca antiage cu trandafir de Damasc - Khadi este naturala pentru ten pe baza de plante folosite in medicina ayurvedica. Este indicata pentru pielea matura, sensibila dar si pentru pielea uscata (in acest caz masca se amesteca cu lapte si se adauga o lingura de miere).
Masca cu petale de trandafir de Damasc are proprietati antirid, previne imbatranirea pielii si amelioreza semnele de imbatranire vizibile la nivel facial. Stimuleaza regenerarea naturala a pielii si intinereste pielea. Petalele de trandafir tonifiaza pielea, revigoreaza tenul matur, combat imbatranirea pielii, deshidratarea pielii si regleaza ph-ul acesteia. Masca reda pielii elasticitate, iar tenul va avea un aspect mai catifelat, mai tanar si mai luminos.

Conform traditiei ayurvedice, masca cu petale de trandafiri Khadi contine ingrediente esentiale pentru igrijirea pielii: argila Fullerabsoarbe excesul de sebul si toxinele localizate sub piele, petalele de trandafiri echilibreaza ph-ul pielii, combate imbatranirea si deshidratarea acesteia, sunt un bun tonifiant pentru piele, oxidul de zinc are proprietati calmante pentru piele inlaturand disconfortul produs de diverse iritatii ale pielii, yashtimadhu calmeaza iritaiile si are proprietati detoxifiante, shatavari si ginsengul Indian stimuleaza regenerarea celulara, neem are proprietati antibacteriene, antialergice si detoxifiante, tulsi previne imbatranirea pielii, bala confera pielii vitalitate, brahmi stimuleaza productia de colagen si are antioxidante, lemnul de santalelibereaza porii astupati, restrange porii dilatati, protejeaza pielea de razele solare, revigoreaza pielea, ajuta in privinta problemelor de pigmentare, lajjalu protejeaza pielea de boli.

Este usor de folosit si rezultatele se vad instantaneu. Pielea este mai curata, vitalizata si catifelata.
Eu o folosesc in combinatie cu apa plata sau cu apa de izvor si pana acum nu am incercat-o in alte combinatii, deci daca aveti si alte idei va rog sa le scrieti aici.
Va pup!