luni, 1 octombrie 2012

BABARIA TWENTY

Cei de la Cosmetice Babaria au adus o gama noua pentru tineri si anume Babaria Twenty.
Cea care mi-a atras atentia asupra acestui fapt a fost sora mea, Elena, care are 23 de ani si care m-a rugat sa arunc un ochi peste ele si sa o sfatuiesc ce crema sa comande.
M-am uitat pe siteul www.cosmeticebabaria.ro , care e dragut cu noi si daca facem codul PROMOIOG la comanda ne da o reducere de 10% si am descoperit aceasta gama hidratanta pentru tineri.

E greu sa alegi un singur produs deoarece cremele arata ca niste parjituri din fructe, iar ingredientele sunt atragatoare, insa stiind ca sora mea are un ten mixt si de multe ori deshidratat i-am recomandat: BABARIA TWENTY - CREMA DE FATA TEN MIXT CU EXTRACT DE RODIE
Extractul de rodie, unul dintre putinele surse de acid myristoleic (Omega-5), reduce si previne inflamatia celulara, consolideaza epiderma are un puternic efect de preventie a ridurilor, si efect regenerant.
Pe langa asta, crema mai contine extract de alge marine Chondrus Crispus care hidrateaza puternic timp de 24 de ore, pastrand echilibrul hidric al pielii. In completare continand Vitamina E are un puternic efect antioxidant protejand impotriva efectului nociv al radicalilor liberi, astfel previne imbatranirea prematura.
Problema generala a celor tineri este programul si alimentatia nesanatoasa. Majoritatea beau sucuri acidulate, pierd nopti si au un program de alimentatie haotic. Toti am trecut pe acolo, deci nu este un secret. Insa daca nu ne ingrijim corespunzator aceste lucruri se vor vedea pe pielea fetei in viitor.
Va recomand sa va uitati la aceste creme si in functie de nevoile voastre sa va alegeti crema potrivita.
Promit sa va mai scriu si eu despre ele dupa ce o voi pune pe Elena sa le mai testeze.
Va pup!

PS: www.cosmeticebabaria.ro
 si nu uita de codul PROMOIOG !