miercuri, 3 octombrie 2012

Dieta mea, regulile mele



In ultimul timp ma intalnesc cu multe dintre citioarele blogului meu pe strada, iar majoritatea sunt fericite ca ma pot vedea si live, pentru a-mi pune cateva intrebari.
Poate ca ar trebui sa facem o intalnire in care sa discutam diverse.
Insa ma surprinde faptul ca sunt intrebata daca sunt vegetariana!
De nenumarate ori v-am scris ca nu pot renunta la carne din cauza ca sunt o persoana pofticioasa si gurmanda, drept care atunci cand sotul meu face un gratar in curte, chiar nu ma pot abtine de la carne.
Insa am cateva reguli pe care le respect si pe care le incalc numai in situatii speciale. Acestea ma ajuta sa ma mentin si sa fiu sanatoasa.
Nu sunt foarte stricte.
Luni sunt ovo-lacto-vegetariana, dec nu mananc carne.
Miercuri si vineri, zile de post in cultura ortodoxa, sunt raw vegana, adica nimic gatit totul crud. In aceste zile mananc in mare parte fructe de sezon.
In rest am voie aproape orice dar cu masura.
In weekend fac si excese, care se resimt in ziua de luni, dar imi este foarte greu sa gatesc si sa stau la masa cu ai mei, iar eu sa nu mananc.
M-am gandit ca poate aceste reguli le puteti incerca si voi, iar daca vi se potrivesc sa le adoptati.
Va astept aici sa imi scrieti secretele voastre, regulile care va tin in forma pe voi.
Va pup cu drag!
Ma mai gasiti si AICI unde va raspund cu drag la intrebari.