sâmbătă, 6 octombrie 2012

SLA PARIS Serge Louis Alvarez



V-am promis ca va scriu despre produsele de make-up pe care le folosesc si uite ca a venit si vremea lor.
In primul rand vreau sa va spun ca sunt si eu victima reclamelor si am in trusa de machiaj si produse ca Dior, Chanel sau Guerlain. Datorita ambalajelor si culorilor extrem de frumoase, ma fura, deci nu sunt bio 100%.
Insa baza de machiaj, fondul de ten , corectorul de ochi si mascara le am de la SLA PARIS.
Acum aproximativ 6 luni, am fost invitata la o sedinta de make-up cu aceste produse si am acceptat provocarea.
Pana acum folseam produse profesionale de la make-up forever, produse de calitate si care acopera foarte bine, dar nu sunt naturale.
Astfel ca atunci cand am descoperit gama bio de la SLA, am inceput incet, incet sa-mi comand diverse produse.
Pentru ca venea vara, mi-am luat Pudra minerala bronzanta, Ambre, de care am fost foarte multumita.
Apoi am incercat corector anticearcan bio, tot de la SLA Paris, de care am devenit dependenta. Il am mereu in geanta si ma dau cu el si in timpul zilei, la nevoie.
In general la produsele de make-up pentru ochi sunt destul de sensibila. Inca nu stiu exact la ce ingredient fac alergie si pot lacrima o zi intraga. Dar acest corector este foarte bun si nu am nicio problema cand il folosesc.
La fel si Mascara bio NOIR - SLA PARIS este foarte bun si nu imi provoaca nicio alergie.
Acestea sunt produsele pe care le-am folosit in aceasta perioada zilnic. In general cand ies din casa am doar un machiaj usor, pudra, fard de obraz, corector si mascara.
Pentru o petrecere machiajul se mai complica, dar inca nu am incercat creioanele de ochi de la SLA Paris. Promit sa o fac in curand.

Colectia bio a producatorului francez Serge Louis Alvarez - SLA PARIS aduce o combinatie unica de elemente in make up-ul profesionist:
Calitate deosebita a ingredientelor si a formulelor organice
Calitate profesionala si ergonomie a designului produselor
Culori si nuante mereu in trend
Respect pentru sanatate si natura
Numai folosind ingrediente 100% naturale precum untul de shea si uleiul de baobab din comertul echitabil ( Fairtrade) iti oferim conceptul nostru de beauty, machiajul devine parte activa in ingrijirea tenului si tu te vei scufunda intr-o lume a culorii si a confortului.

Produsele Serge Louis Alvarez - SLA PARIS sunt fabricate in Franta la Valence intr-o unitate de productie cu tehnologie de ultima generatie sub control strict al standardelor date de certificarile bio Ecocert si Cosmebio.

Acum mi-am comandat si un fond de ten de la ei pe care o sa-l folosesc pe parcursul sezonului rece, dar care inca intazie sa apara.
O sa va scriu si despre acesta in curand!
Va pup!