sâmbătă, 18 august 2012

Scrub natural pentru scalpurile cu probleme

Stiu ca poate vi se pare ciudat, dar si scalpul nostru are nevoie de gomaj si chiar de masti hranitoare. Cate dintre noi nu ne-am trezit cu coji sau matreata in par fara niciun motiv, iar apoi ne-am chinuit sa scapam de ele. 
De multe ori stresul sau cosmeticele necorespunzatoare tipului nostru de scalp ne fac surprize neplacute.
Atunci e nevoie de un gomaj, cat mai natural, care sa inlature toate cojile si sa lase pielea capului cat mai curata.
Chiar si excesul de sebum se poate regla cu un scrub adecvat si o masca.
Va propun azi un astfel de scrub pe care eu il folosesc atunci cand dermatita mea seboreica isi face de cap.
Amestecati o lingurita de zahar brun cu 2-3 lingurite de balsam. De preferat un balsam natural . 
Eu folosesc acum balsamul de par cu rozmarin si ulei de masline - Alepp , care are rozmarin si lavanda in compozitie, ideal pentru un scalp iritat si gras.
Frecati foarte bine cu acest amestec pielea capului iar apoi spalati-va normal cu samponul dumneavoastra.
Se poate folosi si bicarbonatul de sodiu in loc de zahar brun, pentru parul cu radacina mai grasa. Se stie ca acesta absoarbe excesul de sebum.
Acest scrub se poate folosi la fiecare spalare a parului sau o data pe saptamana. 
Se mai poate adauga si o picatura de ulei esential  de menta sau apa florala de menta, care va vor racori pielea capului.
Apa florala se poate folosi si la clatire, in ultima apa, pentru o senzatie frash a scalpului.
In curand o sa revin cu alte retete pentru par, care in aceasta perioada are mult de suferit.

Va pup!

La Organik gasiti produse bio