luni, 20 august 2012

BABARIA ALOE VERA – CREMA ANTICELULITICA

Acum ca am terminat cu sedintele de mezoterapie cu ac anticelulita, m-am gandit sa mentin cat mai mult rezultatele pe care le-am obtinut cu o crema pe care sa o folosesc cel putin o data pe zi.
Am ales o crema de la Babaria, pentru ca imi place gama aceasta si pentru ca este si accesibila la pret.
Nu cred ca o crema poate face minuni, dar cred ca o ingrijire sistematica si corespunzatoare poate preveni aparitia si chiar reducerea celulitei.
Aplicand o crema anticelulitica pe coapse, talie, abdomen si in alte zone afectate, pielea cu aspect de coaja de portocala se va netezi treptat.
Eu ma dau cu aceasta crema inainte de a-mi incepe gimnastica aproape zilnica pe care o fac acasa. Apoi ma impachetez cu folie alimentara.
Chiar daca nu faceti sport, e bine sa va impachetati,pentru ca ingredientele sa intre cat mai bine in piele.
Crema contine ingrediente ca:

- Fucus (extract de alge marine) creste elasticitatea pielii.
- Carnitina ajuta la prevenirea si eliminarea acumularii de grasime si toxine in stratul celular vulnerabil de sub piele.
- Cafeina are proprietati antioxidante uimitoare care ajuta in procesul absorbtiei grasimii si ajuta la imbunatătirea circulatiei in piele.
- Aloe Vera actioneaza ca un puternic agent de hidratare lasand pielea neteda si moale.
- Elastina confera fermitate si suplete pielii asigurand un efect de lifting.

Sper ca folosind aceasta crema alaturi de urmarea unei diete sanatoase si exercitii fizice sa ma tina cat mai departe de inestetica celulita.

Va pup cu drag si nu uitati sa faceti codul PROMOIOG daca comandati de pe www.cosmeticebabaria.ro , acesta  va aduce o reducere de 10%.