joi, 23 august 2012

Pregatiri de toamna

-siropul de catina si afine
Voi v-ati inceput pregatirile pentru iarna?
Eu mi-am facut bulionul cu 3 arome, simplu, cu busuioc si picant, mi-am pus vinetele la congelat si mi-am facut multe pungute congelate cu afine.
Insa o alta pregatire importanta pentru iarna este siropul de afine, catina si miere.
Este un sirop foarte bun, usor de preparat, rezista mult in frigider si este un medicament natural pentru imunitate.
Iau catina si afinele, le storc intr-un storcator manual melcat, dar merge si in storcatorul de fructe normal, apoi le amestec intr-un borcan de sticla cu miere si gata.
Sa-l lasati la frigider pentru cateva ore.
Se iau zilnic 3 lingurite pe zi, simple sau combinate cu apa sau suc de fructe.
Eu folosesc acest suc si in smoothieuri sau shakeuri naturale la iarna, combinate cu lapte vegetal si banana.
E bine sa va congelati afinele si catina, iar in timpul iernii sa va faceti de mai multe ori acest sirop.
Se poate combina si cu echinaceea sau propolis.
Sper ca v-am inspirat si v-am pus pe treaba.
Va pup!