vineri, 10 august 2012

Mezoterapia cu ac ( ultima sedinta)

Acum aproximativ 2 luni incepeam cu teama un tratament anticelulita de mezoterapie cu ac. Zic "teama" pentru ca ideea de ac mi se parea groaznica, dar nu mai suportam celulita care se incapatana sa se aseze din ce in ce mai bine pe zona coapselor si a fesierilor.
Mi-am luat inima in dinti si am plecat la drum alturi de Doamna Doctor Raluca Rosenberg de la salonul Metamorphosis Style.
De la prima sedinta am vazut rezultate imbucuratoare asa ca teama a inceput sa se evapore luandu-i locul dorinta mea de a scapa definitiv de celulita.
Iata ca dupa un drum destul de lung de 10 sedinte sunt foarte multumita.
Zonele tratate arata bine, celulita nu mai este vizibila, am mai si slabit, iar pielea este mult mai ferma.
Mi-am scos pantalonii scurti din garderoba si sunt mandra ca ii pot purta fara probleme.
Va spuneam acum ceva timp ca am inceput sa-mi tratez si zona abdomenului, care nu avea celulita, dar care dupa nastere, avea pielea mai putin ferma.
Dupa doar 6 sedinte am reusit sa scap si de aceasta problema. Pielea e tonifiata si arata foarte bine si in aceasta zona.
Am intrebat daca trebuie sa mai fac ceva pentru a intretine ceea ce am obtinut. Dar se pare ca depinde doar de mine. Daca am o alimentatie sanatoasa, beau apa si fac putin sport, nu voi mai avea nevoie sa reiau acest tratament vreodata.
Sper ca acest serial v-a ajutat si daca mai aveti intrebri referitoare la acest procedeu va raspund cu mare drag!
Va pup!

SALON METAMORPHOSIS STYLE

www.metamorphosisstyle.com
Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com