luni, 13 august 2012

Si pasta de dinti poate fi bio

Usor, usor, datorita magazinului Organik, am resusit ca produsele mele de ingrijire zilnica a corpului sa fie naturale sau chiar bio.
V-am scris de cremele de fata si corp, v-am scris despre sapunurile incercate de mine, v-am scris despre deodoranul 100% bio, iar acum va recomand produsele de igiena bucala.
Am inceput prin a cauta o pasta de dinti pentru Ruxandra, care este inca mica si mai inghite pasta atunci cand se spala pe dinti.
Toate produsele pentru igiena dentara pe care le gaseam in farmacii sau supermarketuri nu erau sigure pentru copii, mai ales daca ar fi fost inghitite.
Asa ca am decis sa incerc pasta de dinti naturala cu sare de la Weleda.
Am citit ce ingrediente are in compozitie si mi s-a parut foarte buna.
Ei bine, nu s-a dovedit foarte buna pentru Ruxandra din cauza gustului de sare, dar eu o folosesc regulat si sunt foarte multumita de ea.
Am gasit si o varianta mai "gustoasa" pentru Ruxandra, tot de la Weleda, pasta de dinti naturala cu plante.
Aceasta vad ca ii convine foarte bine si nu o deranjeaza, deci am scapat de o grija.
Gasiti la Organik si apa de gura, de mai multe feluri si cu mai multe arome. Eu am una cu scortisoara si portocala, care imi place foarte mult.
Pupici bio :)

ATENTIE: pana la sfarsitul lui august gasiti in limita stocului disponibil reduceri la Pasta de dinti pentru bebe & copii - Weleda