marți, 3 iulie 2012

Mezoterapia conventionala (5)

Pentru ca mi-am propus sa scap definitiv de celulita, am continuat cu sedintele mele saptamanale de mezoterapie cu ac, la Metamorphosis Style.
Doamna Doctor Raluca Rosenberg mi-a sugerat ca poate ar trebui sa consum ceva mai multa apa. Se stie ca unul dintre motivele pentru care facem celulita este faptul ca nu bem destula apa, iar altul la fel de important este miscarea.
E drept ca de foarte mult timp nu am mai ajuns la sala si desi mi-am propus sa fac zilnic 15 minute de miscare, totusi nu reusesc. Nu lipsa timpului e problema ci eu port toata vina ca nu sunt in stare sa ma motivez pentru a face mai multa miscare.
Trebuie sa fac sport, mai ales acum ca sunt mult mai libera.
Sunt in stare sa o duc pe Ruxandra la cursuri de inot, dar nu sa ma duc si pe mine. Dar asta e o alta discutie depre care daca vreti vom vorbi cu alta ocazie.
Deci dupa sedinta numarul 5 se vad progrese si in zona fesierilor, care imi da atatea batai de cap, dar inca nu am invins celulita.
Am inceput sa fiu mai atenta la cata apa beau, pentru a atinge cei 2 l de apa pe zi si vreau sa elimin cat pot carbohidratii rai din alimentatie.
Sa vedem daca asa reusesc sa scap de nesuferita celulita!
Va pup.
Metamorphosis Style : www.metamorphosisstyle.com
Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397