duminică, 1 iulie 2012

Uleiuri si unturi cosmetice exotice AKOMA

Magazinul Organik  ne-a adus o noua gama de uleiuri si unturi interesante.
Va spun ca nu m-am putut abtine sa nu imi comand doua dintre ele: untul exotic de Murumuru nerafinat si unt de masline.
Cunoscutele produse Akoma: Untul de shea organic nerafinat, Sapunul negru african, uleiul de cocos organic, produse cultivate, recoltatate si procesate de Akoma Cooperative in Ghana au fost doar inceputul unei linii complete de unturi si uleiuri exotice pentru cosmetica homemade.
 Acum magazinul on-line Organik  iti aduce direct de la producator toata gama de uleiuri, unturi si ingrediente naturale marca AKOMA, pentru ca tu sa te bucuri de cea mai buna calitate la cel mai mic pret.
Untul nerafinat de murumuru il folosesc ca si masca pentru par, ba chiar am facut o combinatie destul de ciudata intre el si uleiul de Argan . Masez bine si scalpul si toata lungimea parului cu aceasta combinatie si stau asa cu un prosop cat pot de mult, minim o ora.
Dupa ce spal parul nu mai am nevoie de niciun balsam, parul arata foarte bine.
Va recomand aceasta combinatie si atunci cand stati la plaja, pentru a proteja parul de razele soarelui si pentru a-l hrani totodata.
Va pup si va tin la curent cu noile mele combinatii pe care le folosesc pt fata, corp si par!