vineri, 6 iulie 2012

Piatra de Alaun -deodorant mineral

Atunci cand auzi ca s-au inmultit cazurile de cancer la san poate ca nu te impresioneaza prea tare, dar cand  incepi sa vezi femei din jurul tau incercate de aceasta boala, incepi sa te intrebi de ce? Care sunt cauzele principale?
Am vazut femei frumoase, puternice, care nu te-ai fi gandit vreodata ca pot avea aceasta boala, trecand prin acest cosmar, numit cancerul la san.
Se pare ca una dintre cauzele principale, care dau aceasta boala ar fi aluminiul din deodorante si antiperspirantele folosite de noi.
http://www.adevarul.ro/life/sanatate/Cat_sunt_de_nocive_antiperspirantele_0_494351097.html
Aluminiul din ele nu face decat sa blocheze eliminarea toxinelor prin glandele sudoripare, stocandu-le in ani si imprastiindu-le fix in zona sanilor. In analizele a zeci de cancere de san, s-au descoperit aglomerari ale acestor toxine sub forma de noduli limfatici.
De aceea eu va tot recomand zile de detoxifiere. Ne intoxicam nu doar cu mancare, dar si cu creme, geluri de dus, antiperspirante si chiar aerul plin de noxe pe care il respiram.
Incet dar sigur ne otravim constient sau inconstient cu diverse.
De curand eu mi-am achizitionat un deodorant mineral  de la Organik din piatra de alaun.

Piatra de Alaun este un produs natural, un mineral cunoscut pentru proprietăţile sale astringente, antibacteriene şi hemostatice.
Piatra de alaun este din ce în ce mai căutată ca şi o alternativă naturală la antiperspirantele convenţionale.
Metoda de obţinere: piatra de alaun stick este obţinută prin tăierea şi polizarea pietrei de alaun brute.

Proprietăţi :
astringent: închide porii pielii
hemostatic: grabeste coagularea sângelui în cazul tăieturilor
antibacterian: blochează proliferarea bacteriană responsabilă mai ales pentru mirosul neplăcut în zonele care transpiră
regulator al transpiraţiei
hipoalergen: este indicată persoanelor cu pielea sensibilă deoarece este complet naturală şi nu prezintă nici un adaos de parfum (fie el chiar şi natural)
este foarte economic: o piatră poate să ţină mult timp deoarece se uzează extrem de puţin la o aplicare.
Il folosesc cam de 10 zile si sunt foarte multumita de el.
Nu am fost niciodata o persoana care sa transpire mult, iar acest deodorant pe mine ma protejeaza  pe parcursul unei zile toride de vara.
Ce e drept, il am mereu la mine si ma dau cu el si in timpul zilei ori de cate ori simt nevoia. Nu imi lipsesc nici servetelele umede din geanta,cu care ma reimprospatez mereu. Poate ca e putin mai mult efort dar merita, daca asta ma tine sanatoasa.
Alegerea va apartine, dar eu am simtit nevoia sa va scriu si despre asta.
Va pup!