duminică, 24 iunie 2012

BABARIA SNAKE VENOM - CONTUR DE OCHI

Pana in acest moment al vietii mele, nu am avut batai de cap cu ridurile. In septembrie voi implini 35 de ani, iar singurele riduri care ma deranjeaza sunt cele din jurul ochilor, ridurile de expresie, numite si laba gastii.
Mie imi place sa le spun raze de soare, parca suna mai frumos.
Am vazut promotia de la http://www.cosmeticebabaria.ro/
si m-am gandit sa incerc conturul de ochi babaria snake venom. Am facut si codul PROMOIOG pentru inca 10% reducere si mi-am comandat aceasta crema concentrata cu venin.
In 24 de ore am si primit-o, deci am inceput sa ma dau cu ea.
Stiti ca am un ten sensibil, dar am mai testat creme de la Babaria si nu am avut nicio reactie neplacuta. Asa a fost si cu acest contur de ochi care este foarte bun.
Ma dau cu el dimineata pe pielea curata, apoi dau cu crema de zi cu spf 30 si apoi ma machiez.
Are efect instantaneu, nu dupa 2 ore asa cum scrie in detaliile cremei. Acum ce e drept ca nu am urmarit sa vad cum arata dupa doua ore pentru ca sun deja pe drumuri, dar va garantez ca se vede o diferenta de cand folosesc aceasta crema.
Babaria snake venom -contur de ochi e o crema antirid concentrata pentru conturul ochilor foloseste formula SYN-AKE® bazata pe o peptida gasita in veninul Viperei de Templu, (Tropidolaemus Waglerrin).
Se absoarbe usor si are un efect similar botoxului stopand si prevenind ridurile prin inhibarea contractiilor musculare.
Ridurile  de expresie vor fi reduse vizibil, iar pielea ta va fi mai neteda si mai fina.
Foarte important este ca aceasta crema nu contine parabeni.
Probabil ca ati citit ca si  diva blonda hollywoodiana, Gwyneth Paltrow s-a decis sa lupte cu ridurile cu ajutorul veninului de sarpe, asa ca noi de ce sa nu-i urmam exemplul.
Daca va decideti sa comandati aceasta crema de pe http://www.cosmeticebabaria.ro/
atunci sa nu uitati de codul PROMOIOG care va aduce o reducere de 10% la comanda. 
Va pup!