vineri, 22 iunie 2012

In slujba frumusetii

Am decis sa scriu aceasta postare pentru ca in ultimul timp, datorita postarilor mele despre mezoterapia conventinala si epilarea definitiva, am vazut titluri in presa de genul: " Ioana Ginghina obsedata de frumusete?" sau " Ioana Ginghina umbla numai prin saloane de frumusete" . Nu spun ca nu este un sambure de adevar, dar nu avem oare toate aceeasi obsesie?
Poate ca faptul ca in curand voi implini 35 de ani isi spune cuvantul undeva in subconstientul meu, iar constient actionez ca atare parca dorind sa tin timpul in loc. Insa vreau sa va povestesc o intamplare.
Acum 2-3 luni, la un eveniment in familie, stateam la masa cu cumnata mea si doua verisoare ale lui Alexandru. Niciuna dintre ele nu este persoana publica.
Stand asa la masa, a venit vorba despre interventii chirurgicale, iar intrebarea cea mare era ce si-a facut "vedeta" familiei, adica eu,ca sa se apropie de perfectiune.
Raspunsul a fost unul cat se poate de sincer. Nu mi-am facut inca nimic, nu ca as fi impotriva, dar nu a fost cazul.
Apoi fetele au inceput sa povesteasca ce si-au facut ele. Una avea facuta liposuctie in mai multe zone, alta avea silicoane  si cea de a treia avea o interventie la nivelul nasului  numita: rinoplastie.
Asa am realizat ca toate femeile suntem intr-un fel sau altul obsedate de tinererte sau perfectiune, indiferent de meserie.
Mie una, imi este destul de frica de cutit si de durere de aceea poate ca si fac acum aceste zile de frumusete, detoxifieri, cure de slabire sau tratamente cosmetice pt fata si corp. In felul acesta aman cat mai mult operatiile si interventiile mai dure.
Poate cu acest stil de viata nici nu o sa am nevoie de vreuna . 
Eu o sa tot incerc sa tin timpul in loc si aici pe blog o sa va scriu despre toate experientele mele. Poate va ajuta sau va inspira.
Astept sa-mi scrieti si voi experientele voastre placute sau neplacute in slujba frumusetii.
Va pup cu drag!