marți, 26 iunie 2012

Mezoterapia fara ace (1) -tratament facial

V-am povestit data trecuta despre faptul ca ma bate gandul sa incerc o serie de sedinte de mezoterapie pentru fata.
As fi incercat cu ac, dar doamna doctor Raluca Rosenberg nu m-a lasat. A zis ca nu e nevoie in cazul meu, dar imi recomanda mezoterapia fara ace.
Principiul este cam acelasi, doar ca substantele se introduc cu ajutorul unui aparat. Penetrarea substantelor active in mezoderm (stratul mijlociu al pielii) este facilitata prin intermediul curentului electromagnetic.
Daca la mezoterapia cu ac abia astepti sa se termine sedinta, ei bine la varianta fara ac, nu iti mai vine sa pleci de acolo.
In primul rand am vorbit despre ce vreau eu de la acest tratament. Vreau sa nu mai am cearcane, sa dispara cele 2 pete maronii, micile riduri de expresie sa dispara si ele, iar pielea sa-mi arate ca la 20 de ani.
Dupa aceste multe dorinte ale mele Raluca a zambit, semn ca s-a obisnuit cu mine si nebunia mea, iar apoi s-a uitat atent la fata mea.
De pete ne ocupam din toamna, pentru ca acum nu este indicat, dar toate celalalte probleme se pot rezolva in 4-6 sedinte de mezoterapie fara ac.
A pregatit iar un coktail cu diverse substante si a inceput un fel de masaj al fetei atat de placut si relaxant.
A durat cam 20 de minute, timp in care aproape ca am adormit, iar cand m-am ridicat, tenul meu arata atat de bine ca nu imi venea sa cred. Pielea era neteda, luminoasa si nu mai era nevoie sa-mi aplic fond de ten ca sa ies pe strada.
Abia astept urmatoarea sedinta. Promit ca data viitoare sa ma interesez exact cu ce substante am fost masata. Va scriu tot, tot cu lux de amanunte.
Pup!

Metamorphosis Style : www.metamorphosisstyle.com
Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com