miercuri, 27 iunie 2012

In vacanta la Sibiu

Pentru ca am prins o perioada de cateva zile libere, pentru mine si pentru Alexandru, lucru care se intampla destul de greu, am decis sa plecam la Sibiu in vizita la parintii si sora mea.
Astfel ca am plimbat-o pe Ruxandra prin locurile dragi mie, locuri unde am copilarit si care imi trezesc atatea amintiri frumoase.
I-am aratat unde am mers la gradinita, apoi scoala generala si liceul.
Am mai vizitat Biserica Evanghelica Sf. Maria din Sibiu , care este extrem de spectaculoasa si frumoasa.
Am urcat in turnul cu ceas din Piata Mare a Sibiului si ne-am plimbat prin acest frumos oras al Romaniei. Muzeul Brukental l-am evitat de aceasta data, considerand ca Ruxandra este prea mica pentru o astfel de vizita.
Pentru a face vacanta cat mai placuta pentru copil ,dar si pentru noi, ne-am plimbat si prin imprejurimile Sibiului.
Am fost intr-o scurta vizita la Pastravaria din Albota, aflata la aproximativ 50 de km de Sibiu, unde pe langa mancarea foarte buna si restaurantul bine aranjat cu locuri de joaca pentru toatea varstele, am putut admira si un peisaj de munte minunat. Aceasta pastravarie arata superb, este un loc foarte frumos de a petrece cateva zile cu prietenii sau familia, un loc unde poti respira aer curat si manca mult pastrav proaspat si gatit dupa pofta inimii.
Nu am ratat nici Balea lac si Balea cascada, locuri unde pe vremulri impreuna cu tatal meu, schiam , atunci cand in Paltinis nu mai era zapada.
Zona aceasta pare rupta de realitate, iar Transfagarasanul , care abia s-a deschis, este spectaculos.
Ruxandra, copil crescut in Bucuresti, s-a bucurat de fiecare turma de oi sau capre intalnita in cale.
A fost o vacanta foarte frumoasa si odihnitoare in care ne-am simtit bine si ne-am mai incarcat putin bateriile.
Cateva poze le-ati putut vedea pe facebook-ul meu http://www.facebook.com/ioanaginghinaofficial , dar am mai tinut cateva si pentru blog.
Va pup cu drag!