marți, 8 mai 2012

Jurnalul unei detoxifieri (6)


 Este ultimul episod din acest jurnal alimentar zilnic pe care l-am facut de o saptamana. Cele care mai aveti intrebari legate de cum merge treaba cu detoxul meu, va astept AICI  sa mai vorbim despre asta.
Tot asa daca aveti nevoie de sfaturi va  raspund cu drag.
Ieri am fost ceva mai cuminte. Am mancat usor, doar fructe si legume si am baut acel suc verde ( vezi poza). Este din rabarber, o planta care la mine in Sibiu se gaseste in toate gradinile gospodarilor, iar sibiencele fac din el compot si placinte. Eu il am de putin timp in gradina personala si m-am gandit sa-l introduc intr-un suc de fructe. Sincer nu stiu la ce categorie sa-l introduc, fruct sau leguma, dar dupa gust se incadreaza la fruct. Este dulce acrisor si este foarte gustos.
Arata ca si brusturele, dar tulpina este rosiatica. La noi este foarte raspandit, dar aici in Bucuresti nimeni nu a auzit de el.
Este o planta adusa de sasi in zona Sibiului si probabil ca de aceea se gaseste mai mult in acea zona.
 Am gasit si pe net ceva despre cresterea lui, in caz ca va intereseaza cum arata.
http://www.iseoverde.ro/reventul-–-rabarbura-rabarber–-rheum-rhabarbarum-l-–-cultivare-sfaturi-utile-inmultire/

V-am spus ca am inceput sa iau crom, ieri a fost prima zi si sper sa- mi reduca  pofta de dulce. Daca totusi nu rezist, imi fac un dulce raw vegan care desi nu ma  prea ajuta in aceasta cura, este mult mai sanatos decat orice alt dulce din comert.
Va pup!