luni, 14 mai 2012

Ce mai mancam?


Nu stiu cate dintre voi mai sunteti la cura, dar stiu ca niciuna nu mi-ati spus rezultatele.
Eu am fost plecata 4 zile la Praga intr-o "luna de miere" cu sotul si am cam uitat de cura. Am mancat pizza si inghetata si am baut si o bere neagra :(
De azi insa ... iar la cura.
Vreau sa ajung la 50kg. Acolo am aratat eu cel mai bine, acolo ma simt bine in pielea mea.
Ce fac e destul de simplu:  mananc doar salate, vegetariene in mare parte, dar mai strecor si cate un peste marinat sau afumat, in functie de pofte.
Zilele trecute am mancat si o salata cu bucati din carne de vita, foarte ok.
Iau Crom, am deja cateva zile bune de cand  iau. Nu pot sa spun ca mi-a pierit pofta de dulciuri, dar parca ma ajuta.
Dulcele e un viciu, e drog pentru mine, am ajuns sa fiu chiar nervoasa daca nu mananc ceva dulce. Incerc sa-mi potolesc pofta cu o simpla lingurita de miere.
Usor, usor o sa reusesc sa scap de acest viciu, sunt sigura. Doar sunt o femeie puternica.
Nu m-am cantarit ca imi e frica, o sa o fac abia joi, dar va tin la curent.
Pana atunci va pup si ne auzim in curand.