luni, 23 aprilie 2012

BABARIA ALOE VERA - CREMA HIDRATANTA CU CULOARE SI SPF 15



De curand, mai bine zis de cand am descoperit acest site nou www.cosmeticebabaria.ro, mi-am achizitionat o crema care mi-a facut cu ochiul. La inceput nu i-am dat prea mare importanta, dar acum de cand e cald si nu prea mai suporta tenul meu si crema si fond de ten, am inceput sa nu mai pot iesi din casa fara aceasta crema.
E o crema ideala de zi ce protejeaza pielea de factorii externi, asigura nivelul optim de hidratare si ascunde discret toate imperfectiunile.
E o crema lejera, care este buna pentru un ten mixt, matifiaza si va scuteste de un ten incarcat de crema si fond de ten.
O crema cu factor de protectie care va protejeaza pielea de factorii externi, asigura nivelul optim de hidratare si ascunde discret toate imperfectiunile, uniformizand culoarea pielii tale.
Tenul meu sensibil o accepta foarte bine. Aceasta crema poate fi folosita si ca baza de machiaj, dar eu o folosesc ca un 2 in 1, asa ca mai scutesc fata de atata fond de ten.
E foarte buna pentru tenurile tinere, care nu au nevoie decat de factor de protectie, hidratare si putina culoare ca sa dea tenului un aspect sanatos.

Extractul natural de aloe vera din compozitia acestei creme are proprietati antibacteriene, fungicide si antivirale. De aceea o recomand tenurilor cu mici probleme, tenurile tinere. Este perfecta pentru pielea foarte sensibila, care necesita o ingrijire profunda si hidratare. 
Crema are o textura foarte fina si miroase frumos.
Sora mea care are 23 de ani este foarte incantata de ea, la fel si fetita unei prietene, care are 16 ani. O recomand adolescentelor care in general au mici imperfectiuni ale pielii si pe care aceasta crema le ascunde discret, dar le si vindeca, datorita continutului de Aloe Vera.
Va astept cu impresii si intrebari!
 Pup

PS: nu uitati de codul PROMOIOG care va aduce 10% reducere la orice comanda de pe www.cosmeticebabaria.ro