marți, 1 mai 2012

Apa florala de ceai verde bio- Ladrome



De curand cei de la Organik au adus niste ape florale noi. M-am gandit sa incerc si eu una si cum am tenul destul de sensibil, mixt spre gras in aceasta perioada, am citit descrierea produselor si cea care mi s-a parut cea mai buna pentru mine a fost  apa florala cu ceai verde bio de la Ladrome.

Descriere:
Apa florala sau hidrolatul este un derivat (un produs secundar) in procesul de fabricare al uleiurilor esentiale. Concentratia foarte scazuta in molecule aromate face ca apele florale sa poata fi folosite in deplina siguranta pentru ingrijirea pielii si chiar si pentru gatit.
 Despre ceaiul verde cred ca stiti o gramada. Stiti ca datorita proprietatilor sale antioxidante ceaiul verde este bun pentru  pielea sensibila, obosita si devitalizata. De asemenea se poate folosi pentru purificarea tenului si a parului gras.
Ceaiul verde este cunoscut si apreciat de peste 5000 de ani pentru proprietatile lui  minunate, benefice asupra organismului si tenului. Este a doua bautura consumata dupa apa in lume.
Apa florala de cei verde are urmatoarele proprietati:
- astringent
- antioxidant
- reda fermitate pielii
- actioneaza microcirculatia sanguina
- catifeleaza pielea
- lupta impotriva imbatranirii pielii
Eu o recomand tuturor tipurilor de piele, dar in special cea mixta, grasa cu tenta acneica.
O folosesc pe post de tonifiant dupa demachiere si inainte de crema, dimineata si seara.
In combinatie cu argila, face o masca excelenta pentru curatarea tenului de orice tip, dar mai ales pentru tenurile incarcate si cu probleme.
Deci ca si concluzie, acum pe timp de vara nu ar trebui sa va lipseasca.
Va pupic!
Nu uitati ca AICI  gasiti produse bio de calitate :)