joi, 3 mai 2012

Jurnalul unei detoxifieri (1)



Daca ati dat like AICI stiti deja ca sunt la cura de slabire si detoxifiere.
Era foarte necesara aceasta cura pentru mine. Vreau sa merg la mare la bunicii mei din Costineti, vreau sa port pantalonii scurti pe care ii am in dulap, vreau sa ma simt cat mai bine in pielea mea.
Am plecat de la 55kg. In toata aceasta perioada beau si ceai chinezesc antiadipos
Alte multiple beneficii ale acestei detoxifieri nu  mai scriu pentru ca ar cam trebui sa le stiti, dar o sa va scriu pe zile meniul .

2 mai, prima zi. Cea mai grea dupa festinul de Pasti si mini vacanta de 1 mai.
-2 l limonada detoxifianta, 2 farfurii de supa crema de rosii, 10 boabe de struguri rosii si verzi, o ceapa verde din gradina mea.
Mi-a fost foarte greu, dar am rezistat. Stiu din experienta ca primele zile sunt cele mai grele.
Reteta limonadei:
2l apa, zeama de la 2-3 lamai, un cm de ghimbir curatat, 2 linguri de miere, 1 lingurita MSM,frunze proaspete de menta cam o mana.
Totul la blender, apoi strecurata si gata limonada.
Maine va scriu meniul de azi :)
MSM gasiti pe www.veganlife.ro, codul MAI12VLIG5 va aduce o reducere de 5%
Pup