miercuri, 18 aprilie 2012

Crema miraculoasa 100% home-made

Mi-am facut o crema de noapte extraordinara pentru un ten sensibil, dar  si pentru un ten ars de soare sau iritat sau uscat, un ten cu probleme.

Aceasta combinatie de ulei de aloe vera, ulei de galbenele si unt de shea este foarte buna si pentru barbatii, care se irita la barbierit. Aceasta crema ii va scapa de multe probleme.
Pentru pielea rosie de dupa epilatul cu ceara sau cu benzi epilatoare este iar foarte buna. Calmeaza si vindeca zona maltratata.
Eu o folosesc ca si crema de noapte, mai ales cand e vant afara, sau m-am bronzat sau am stat machiata toata ziua si tenul este cam uscat.
O dau cu ea si pe Ruxandra o data pe saptamana si mai des cand este nevoie, in zonele mai iritate .
Acum sa va spun si combinatia.
 Ingredientele sunt: unt de shea 25 ml ( topit la bain marie)
- uleiul  de galbenele 10ml
- uleiul de aloe vera 10ml
- vit. E 30 picaturi.
Se combina dupa ce ati topit untul de shea, care trebuie sa nu fie fierbinte atunci cand adaugati  celalalte componente.
Lasati 24 de ore pentru omogenizare si gata crema-unguent.
Pentru cele cu tenul gras o recomand o zi da una nu, iar daca ramane tenul gras dupa ce ati folosit-o, indepartati surplusul cu un servetel.
Astept intrebari si poate alte idei de creme. Chiar, voi ce mai folositi?
AICI   gasiti ingrediente de calitate ;)
Va pup cu mare drag!