marți, 13 decembrie 2011

La teatru

Vineri seara, am fost la teatru. Dar nu la orice piesa de teatru, ci la una in care joaca sotul meu, Alexandru Papadopol.
M-am dus cu mari emotii, mai ales ca stiam ce important era pentru Alexandru ca spectacolul sa aiba succes si sa fie totul bine.
Pentru ca era primul spectacol, o avanpremiera, au fost invitati doar prietenii, familia si colegii celor care au facut acest spectacol.
Un public bun, pentru primul spectacol, dar fiind multi actori profesionisti in sala, pretentiile au fost mari, dar felicitarile sincere si obiective.

Din punctul meu de vedere a iesit foarte bine, am ras si m-am distrat cum nu am mai facut-o de foarte mult timp, iar Alexandru al meu joaca foarte bine.
Toti actorii sunt bine, textul e foarte bun, iar spectacolul merita vazut.
Reactia publicului a fost cea dorita, o sala care a ras mai tot timpul, care a aplaudat la scena deschisa, acolo unde a fost cazul si care s-a ridicat in picioare la aplauzele de final strigand un sincer BRAVO actorilor.

Titlul piesei este: " Autobahn" de Neil Labute
Regia: Mihai Bratila
Actorii: Laura Cret
Simona Pop
Alexandru Papadopol
Octavian Strunila
Piesa se joaca la sala mica a Teatrului de Comedie din Bucuresti.

Va pup si va invit la teatru, daca aveti chef de o seara speciala.

PS: Pentru urmatorul spectacol biletele sunt deja vandute, deci daca vreti sa vedeti acest spectacol, faceti rezervari din timp.
Pe mine ma gasiti si AICI