sâmbătă, 17 decembrie 2011

Cum ne ingrijim corpul iarna

Nu stiu cum stati voi, dar eu iarna am o piele foarte uscata pe corp, mai ales pe picioare si pe maini, de aceea folosesc creme mai grase, uleiuri hidratante si hranitoare, care sa-mi hraneasca pielea din plin si sa-i dea un aspect sanatos si frumos.
M-am gandit sa va impartasesc cateva din produsele mele preferate, pe care le folosesc pe corp.
Dupa dusul de dimineata ma dau cu produse mai putin grase, care sa intre repede in piele, pentru ca altfel risc sa-mi murdaresc hainele.
Mi-am facut o crema din unt de cacao, pe care l-am topit la bain-marie, atentie maxim 45 de grade si am mai adaugat in el, ulei de chimen negru, cateva picaturi de ulei esential de lamaie si ulei esential de portocala.
Astfel am obtinut o crema foarte buna, anticelulita, dar si tonifianta, care intra usor in piele.
Untul de cacao poate fi folosit si asa simplu, pe pielea uscata, imediat dupa dus.
Are un miros de iti vine sa-l mananci, intra repede in piele, o hidrateaza, o tonifica si este si inamicul celulitei.
Este bun si la masaj acest unt pentru ca ajuta la modelarea corpului, la derenajul limfatic si repet, combate celulita.
Exista si in varianta fara miros, daca nu vrei sa-i simti mirosul si totusi vrei sa beneficiezi de toate celalalte avantaje ale lui.

Seara insa pot folosi produse mai grase, care intra mai greu in piele, dar care imi fac atat de bine.
Un ulei de care sunt dependenta si care nu imi lipseste niciodata din casa este uleiul din germeni de grau.
L-am descoperit de foarte mult timp si il folosesc fie combinat cu alte uleiuri sau creme, fie asa, direct pe pielea putin umeda.
Este un ulei foarte bun pentru tonifierea si regenerarea pielii.
Eu il folosesc mai ales pe sani si decolteu, el avand proprietatea de a-ti tonifia aceasta zona.

Despre untul de Shea ce sa va mai spun, il stiti deja ca e bun la toate. Eu una fara el in casa nu pot trai.
Voi cele care sunteti gravide sau care ati nascut, nu gasiti crema mai buna pentru inesteticele vergeturi.
E bun pentru fata, e bun pentru pielea capului, e bun pentru corp, e bun si pentru pielea sensibila a copiilor si bebelusilor, e bun la tot, deci luati voi decizia daca trebuie sau nu sa-l aveti in casa.

Acestea ar fi cateva din produsele naturale pe care eu le folosesc pentru corp.
Acest capitol insa va avea mai multe parti, pentru ca mai sunt multe de spus. Aici am atins o mica parte din produsele care fac minuni pe pielea noastra, produse pe care le gasiti AICI, si pe www.veganlife.ro ( nu uitati de codul PROMOIOG care va aduce o reducere de 3%)

Acum o sa va dau o lista de produse pe care eu le-am folosit si de care sunt multumita. Le puteti folosi si voi cu incredere si de ce nu, pentru ca e perioada cadourilor, le puteti oferi in dar celor dragi.

- uleiul din Germeni de Grau, extras la rece, 50ml- Mayam;
-ulei de Germeni de Grau 100ml -Solio
-untul de cacao bio, dezodorizat, masa compacta-Mayam;
-unt de cacao bio 250g -PR PV
-untul organic de Shea nerafinat 100ml -Akoma Skincare
- untul de Shea nerafinat 100gr -Mayam
-uleiul de chimen negru, bio presat la rece, 50ml-Mayam
- ulei ardei iute 100ml Solio

Repet, aceste produse le gasiti in magazinele on-line Organik si Veganlife cu benerele in dreapta blogului.
Pe mine ma gasiti si AICI
Va pup cu drag!