marți, 1 noiembrie 2011

Gânduri dupa nunta

Stau cu ipad-ul in mana, cu o masca de argila pe fata si ascult muzica anilor '60. Acestea sunt momente de liniște, momente care vin sa umple viața mea, care in aceasta perioada e mai nelinistita. In momentele astea mă gândesc la casa, la familie, la copil, la mine, la voi.
V-am promis poze de la nunta surorii mele, Elena si o sa le postez in mare parte pe pagina mea de facebook pentu ca aici nu intra prea multe, asa ca va invit AICI sa vedeți câteva poze de la nunta.

Am plâns muuult, am plâns când s-a îmbrăcat mireasa, am plâns la biserica, am plâns la valsul mirilor, am plâns la taierea tortului, deci am tot plâns...
Alexandru a ras si a facut glume pe sema lacrimilor mele destul de nejustificate si uneori cam penibile, care tot veneau si veneau...
Totuși, sora mea cea mica, s-a maritat si asta se pare ca m-a emotionat foarte tare. Nu vreau sa mai scriu despre asta acum pentru ca risc sa-mi dea iar lacrimile si imi stric bunatate de masca de argila, asa ca o sa va povestesc despre faptul ca m-am distrat si am dansat cat m-au ținut picioarele.
Ruxandra s-a simțit bine si ea,împreuna cu alți copii au furat pantoful miresei, a dansat mai toată nunta căci nu stiu dacă stiati, dar la Sibiu nuntile se tin ziua. Chiar stiati?
Deci nuntile la Sibiu încep undeva pe la 14-15 si se termina la 22-24 noaptea, deci nu pierzi noaptea, nu mananci noaptea si copiii pot sta si ei linistiti la petrecere.
De mult nu am mai vazut asa o nunta reușită, cu mulți oameni tineri, frumosi iar mirii erau asa emotionati si tineri si îndrăgostiți.
Sora mea era asa frumoasa in rochia MUSAT STUDIO, pe care bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu o probez si eu dupa nunta.
Am îmbrăcat si eu rochia cum va spuneam. Ruxandra mi-a zis ca sunt ca si Cenusareasa, iar pe Alexandru l-am simțit putin emotinat când m-a vazut.
Nu mi-a zis decat ca sunt frumoasa, dar avea ceva , acel " ceva" pe care îl are când se emotioneaza.
Coincidenta face ca cei de la www.cancan.ro sa facă un articol despre nunta noastră. Articolul a apărut pe siteul lor sâmbăta 29 Octombrie. Frumos, foarte frumos. Datorită acestui articol pe care îl găsiți AICI  am revazut poze de la nunta noastră pe care nu le-am mai vazut de mult.
Împreuna cu Ruxandra si Alexandru ne-am uitat bucurosi la pozele, unde eu iar plangeam cu lacrimi de crocodil. Ce sa fac, asa sunt eu mai plangacioasa...
Va pup cu drag si va invit sa vedeți pozele si de la nunta Elenei si de la nunta mea.