sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Produse noi, masti noi



Mi-au venit produsele pe care le-am comandat ca de obicei de AICI.
Cum nu mai aveam răbdare sa stau pana luni, când e ziua mea de pauza de la teatru, m-am apucat sa mi le pun aproape pe toate pe fata, in diferite combinatii.

In primul rând ce mi-am mai comandat:

- Apa florala de immortelle bio;
-Alantoina 10 gr;
-Cafeina pura 10 gr;
-Acid Hialuronic 2 gr;
-Proteina de matase;
- o crema de fata de la Eco Cosmetics;

Primul pas, a fost sa-mi fac, chiar in seara când mi-au venit produsele, adică joi, un toner pentru fata. Mi s-a terminat apa de trandafiri si am zis sa încerc si altceva.
Am luat toate apele florale la rând, am citit despre fiecare, ce minuni face si m-am decis la apa de immortelle.
Se pare ca e buna la tenul cu probleme, iritat, cu cuperoza, sensibil, congestionat, pentru tenul cu acnee. Desemna este un bun cicatrizant, antiinflamator si hidratant.
Deci dupa ce i-am citit toate proprietatile, am decis ca pe o periada de maximum 60 de zile, căci atâta rezista la frigider dupa deschidere, acesta va fi tonicul meu de fata.
Cum insa nu pot lasa lucrurile atât de simple, intr-o sticluta mică cu capac tip pipeta, cumpărată de mine cu ceva vreme in urma tot de AICI, am combinat apa florala de immortelle cu câteva picaturi de proteina de matase.
Ce mai e si asta, va întrebati, plictisite sau nu de indicatiile mele...
Ei bine, aceasta proteina de matase este numita si ingredientul premium pentru creme și serumuri nobile de ten.
" Confera fineţe mătăsoasă, luciu şi elasticitate, un ten radiant. Îmbunătăţește strălucirea şi comportamentul elastic al firelor de păr" .
Așa ca le-am combinat si le-am pus imediat pe fata. O sa radeti, dar instantaneu, pielea mea mai roșie, dupa ce abia o demachiasem, s-a linistit, s-a decongestionat si s-a luminat.
Mi-am dat apoi cu crema pe care mi-am luat-o sa o testez, o crema de la Eco Cosmetics care mi-a facut cu ochiul, dar despre care vom vorbi dupa ce o voi testa ceva timp.

Inca nu m-am gândit cum sa o folosesc pe aceasta proteina de matase si pe par, dar imi vin mie idei si dupa ce le testez, o sa vi le zic si vouă.

Așa, deci asta am facut joi seara.
Vineri, dupa ce am culcat copilu', mi-am facut o masca de argila cu apa, pentru curatarea tenului, iar dupa am facut o masca cu crema APIDERMALIV , voi puteți folosi ce crema vreți, o crema in care aveți încredere, in care am adăugat, vitamina C, acid hialuronic, apa de immortelle, proteina de matase, alantoina, vitamina E si coenzima Q10.
Voi nu trebuie sa puneti toate ingredientele acestea, dacă nu le aveți, sau nu vreți sa vi le cumparati chiar pe toate. Se pot folositi doar 2-3 ingrediente si gata.

Cum am facut?

Am dizolvat Vitamina C , alantoina, acidul hialuronic si proteina de matase in apa florala, am pus cam un vârf de cuțit din fiecare. Dupa ce s-au dizolvat le-am introdus cam intr-o lingura plina de crema. Am mai introdus 10 picaturi de vitamina E si 5 picaturi de coenzima Q 10.
Le-am amestecat bine pe toate, neaparat cu o lingura de lemn si apoi am aplicat amestecul pe toată fata si ce a mai rămas si pe gât si decolteu.

Masca pentru ochi:

Mi-am facut ceva si pentru zona ochilor, de data asta cu cafeina, coenzimaQ 10 si acid hialuronic. Tot așa am dizolvat prafurile in apa de immortelle, apoi le-am amestecat tot cu o lingurita de crema si cu 5 picaturi de coenzima Q10.

Am stat cu mastile cam 15-20 de minute. Pielea mea a absorbit aproape toată masca, semn ca era cam deshidratata.
Dupa, am sters tot surplusul cu un disc demachiant, de fapt doua si nu m-am spalat pe fata pana dimineața.

Cum arat azi?

Pai, dupa părerea mea, foarte bine. Tenul imi arata impecabil, asa ca nu puteam sa nu va impartasesc si vouă secretul.

Data viitoare vreau sa vorbim despre tenul acneic, voi mi-ați cerut asta, eu m-am documentat si inca mă documentez, deci despre asta voi scrie cu siguranță.

PS: am încercat aceeasi masca, dar cu alta crema, crema de fata a lui Alexandru. Nu mi-a ieșit bine niciuna din masti, așa ca am dizolvat vitaminaC, acidul hialuronic si alantoina in putina crema, am frecat bine, bine pana am omogenizat prafurile si apoi am adăugat vitaminele uleioasa E si Q10 , iar apoi am mai adăugat crema ușor, ușor ca si uleiul la maioneza .
Am vrut sa precizez asta, in caz ca vi se întâmpla si vouă . Pup
http://www.facebook.com/pages/Ioana-Ginghina/126804797408847