sâmbătă, 15 octombrie 2011

Iaurt de casa bun si hranitor


Am tot vorbit de piele, par, ten si altele si am uitat de alimentatie. Ce e drept, am vrut sa fac o pauza, dar nu m-am oprit din citit si experimentat.
Asa ca de curând am descoperit un aparat care mie una, mi-a schimbat viața.
De ce, o sa mă întrebati. Ei bine, eu sunt o mare mancatoare de lactate, la care chiar nu pot renunța . Dar cu acest aparat imi prepar singura iaurtul si alte derivate din lapte in casa, super sănătoase, bio si cum mai vreți voi sa le ziceti.
Deci, acest aparat va face derivate din lapte vegan sau de origina animala in câteva ore.

Aparatul minune se numește IAURTIERA ELECTRICĂ este produs in Germania, costa 150 lei, dar veți economisii mult folosindu-l. Va garantez ca nu veți mai cumpara iaurt din supermarket. Îl găsiți pe www.veganlife.ro si nu uitati de codul PROMOIOG care va aduce 3% reducere.

Modul meu de preparare:

1. Pentru varianta cu lapte proaspăt de vaca de la nea' Vasile.

Se ia laptele, se fierbe se lasa sa se raceasca pana este caldut, se toarna in el un plic de FERMENT DE IAURT BIO RICH de la www.veganlife.ro, se amesteca bine totul si se toarna in aparatul minune si se lasa acolo preț de câteva ore (5-6 ore). Dacă doriți iaurtul mai acru îl mai lăsați inca 2-3 ore in plus.
Eu nu am folosit aparatul doar pentru iaurt ci fac chefir si sana sau chiar iaurt fără ferment. Reteta este simpla.
Fierbeti laptele, îl lăsați sa se raceasca pana ce este doar caldut si îl amestecati cu un iaurt-dacă vreți iaurt, un chefir dacă vreți chefir, cu sana dacă vreți sana. Apoi după ce le-ati amestecat le puneti in IAUTIERA si gata.

Dacă vreți, după ce e gata, adaugati, fructe, fructe uscate sau miere.

2. Pentru lapte vegetal, reteta de iaurt:

Laptele vegetal ( soia, migdale, orez după gust) se amesteca si el caldut fiind cu un plic de FERMENT DE IAURT se amesteca bine, se pune in borcanelele aparatului si se face iaurtul, tot cam in 5-6 ore.

Recipientele aparatului sunt de sticla deci nu este niciun pericol pentru sanatea noastră, iar cei mici care vor mânca aceste derivate din lapte făcute in casa vor beneficia si de ceva calciu si vitamine bune din acest lapte hranitor si neprelucrat.

Va dau o idee luată de la o prietena de-a mea. Dacă copilul vostru vrea iaurt din reclamele de pe posturile tv, umpleti ambalajele respective cu iaurtul facut de voi.

Cum v-am mai spus puteți adauga ce vreți voi in el ca sa-l faceți cat mai gustos, căci hranitor este.

Va pupic si astept întrebări dacă mai aveți ;)