sâmbătă, 22 octombrie 2011

Cura de detoxifiere si de curatarea limfei

V-am scris pe facebook, acum aproximativ o saptamana ca m-am apucat de detoxifiere sau dezintoxicare, asa cum ii mai zic eu.
Mi-a fost foarte greu sa iau aceasta decizie, eu fiind o mancacioasa din fire, asa ca am profitat de faptul ca am fost mai liberă saptamana aceasta si m-am pus pe treaba.
2 zile am mâncat doar fructe si legume, crude sau gatite, smoothie-uri si supe gustoase. Apoi duminica a fost piatra de încercare, pentru ca m-am ambitionat sa fac cura de detoxifiere de o zi, cu sare amara, pe care o găsiți AICI
Apoi mi-am zis sa încerc sa-mi curat limfa, caci ea e " vinovata " de multe dintre problemele noastre femeiesti, estetice sau nu. Si m-am pus pe treaba...
Cum ? Dupa cura de detoxifiere au urmat trei zile in care am băut doar un fel de suc format din 2l apa+ 1l suc de Grepefruit +250ml suc de lamaie+ 750ml suc de portocale. In total 4l de lichid pe care trebuie sa-l bei întreaga zi. Cura de curatare a limfei, tine 3 zile.

In primul rând vreau sa va spun ca cele mici, sub 18 ani, nici sa nu va ganditi la cura asta. Nu cred ca e bine sa o faci atunci când ești in creștere. Plus ca voi, nu ar trebui sa aveți nevoie de curatarea limfei.
Doi, aveți grija la ziua de detox. nu iesiti din casa. Detoxifierea presupune drumuri multe la W.C asa ca stati doar in casa. Veți avea ameteli, dureri de cap si alte simtome normale intr-o detoxifiere. Corpul scapa de toxine, deci cu cat sunteti mai "contaminati", cu atât simtomele vor fi mai multe si mai greu de suportat. Nu renuntati, ganditi-va ca merita. E doar o zi din viața voastra.
Eu asa am gândit: "E doar o saptamana dintr-o viața de om, chiar pot sa fac asta"

Acum o sa încerc sa va explic ce am obținut, asa la prima mana, cu aceste cure, in aceasta saptamana grea din viața mea.
-am slăbit 5kg, efemere dacă nu am grija, in aceasta perioada, ce mananc,
-am un ten extraordinar,
-mă simt foarte bine si sunt plină de energie,
-picioarele mele sunt mult mai suple si vizibil mai putina celulita,
-abdomenul meu este plat, chiar foarte plat si mă simt extrem de bine.

La ce ne ajuta curatarea limfei?

In primul rand trebuie sa stiti ca aceasta curatare a sistemului limfatic contribuie la micsorarea circumferintei si diminuarea celulitei (terapeutii specializati in remodelare corporala numesc drenajul limfatic si « moartea celulitei »).

Este indicat pentru reducerea celulitei, depunerilor de grasime si a celulitei, detoxifierea organismului, reducerea edemelor si stimularea sistemului imunitar.
Curatarea limfei este extrem de importantă in procesul de slabire.
Drenajul limfatic defectuos si reducerea circulatiei sangelui duce la acumulari de grasime, pierderea elasticitatii tesutului conjunctiv, ducand la aparitia imperfectiunilor si denivelarilor pielii. Unul din rolurile sistemului limfatic este acela de a curata organismul de toxine si deseuri metabolice. In schimb, o circulatie limfatica si sanguina deficitara duce la cresterea acumularii de lichide in stratul superficial al grasimii situate sub tegument si la acumularea de toxine in interiorul celulelor grase.

Prin arderea diverselor alimente consumate rezulta si toxine si radicali liberi care se acumuleaza in cantitate mare in adipocite (celule grase), daca circulatia limfatica nu este corespunzatoare, si produc incarcarea cu lichide a acestor celule si umflarea lor. Radicalii liberi, ataca tesutul conjunctiv provacand alterarea si schimbarea structurii tesutului conjunctiv subcutanat, afectand astfel stratul superficial al pielii.

Sistemul limfatic are o mare importanta in buna functionare a organismului nostru. Daca el nu si-ar face constiincios datoria, am cadea mult mai usor prada infectiilor de tot felul. Este putin stiut faptul ca foarte multe vietati au un sistem circulator, insa foarte putine (doar cele mai evoluate), au si un sistem limfatic. Pentru a asigura o buna irigare a tuturor organelor si tesuturilor, inima pompeaza sange sub o presiune destul de crescuta, fapt ce favorizeaza iesirea «apei» din vasele de sânge. Nu este o simpla apa, compozitia lichidului dintre celule (numit lichid interstitial) este complexa, dar aceasta este cu totul alta discutie. Lichidul interstitial nu mai poate intra inapoi in vasele de sange si daca nu si-ar gasi o cale de-a fi drenat, atunci ne-am umfla putin cate putin...
Deci curatarea limfei este «mecanismul» prin care eliminam acumularile interstitiale de lichide si grasimi.

Mai multe despre sistemul limfatic găsiți AICI

Detalii despre revenirea corecta din aceasta cura o sa va spun data viitoare.
Dar pana atunci vreau sa va zic sa-mi scrieti, orice, voi cele care va apucati de asta. Este greu si o sa aveți nevoie de susținere si de cineva care sa va ridice moralul, deci nu ezitati sa scrieti ce vreți voi. Eu voi fi aici sa va ajut!